91 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook de 18e! Mijn man mag buiten wachten en ik mag hem bellen op 't moment van echo dan mag hij even binnen

3 jaar geleden

Wat grappig! Wij hebben hem ook op 18 augustus staan onze eerst officiële echo. Al gaan we wel 9 augustus al stiekem kijken of er hartactie te zien is bij een vrijgevestigde echo praktijk 🥰

3 jaar geleden

Haha ook de 18e 😍 Mijn man mag gewoon mee.

3 jaar geleden

Ik heb zojuist positief getest met clearbleu! Morgen bellen naar verloskundige!! Spannenddd

3 jaar geleden

Hahaha er zijn er dan veel zo rond 2 april uitgerekend 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Liem

Ik heb zojuist positief getest met clearbleu! Morgen bellen naar verloskund ...
Super spannend!!

3 jaar geleden

Reactie op KristelW

Hahaha er zijn er dan veel zo rond 2 april uitgerekend 🤣
Ahahah als ik zelf bereken met mijn cyclus kom ik uit op 3 april.

3 jaar geleden

Wat fijn dat bij sommigen je man wel mee mag! Tegen mij werd gezegd dat ik een dag van te voren nog kan bellen om te vragen of het mag maar dat de kans groot is dat ie buiten moeten wachten. Zou het wel mega fijn vinden om het samen te zien. Moet dus nog even geduld hebben🙈

3 jaar geleden

Hier 13 augustus de eerste echo! 😍 Mijn vriend mag gelukkig wel mee. Apart dat dit zo verschilt per praktijk.. Maar je zal vast mogen videobellen 😊

3 jaar geleden

Reactie op KristelW

Hahaha er zijn er dan veel zo rond 2 april uitgerekend 🤣
Ja haha lijkt er wel op. Als ik goed heb gerekent ben ik rond 1 april uitgerekend

3 jaar geleden

Reactie op Liem

Ik heb zojuist positief getest met clearbleu! Morgen bellen naar verloskund ...
Gefeliciteerd!🥳🤰🏼🎉

3 jaar geleden

Ik heb 21 augustus mijn eerste echo maar mijn vriend mag wel mee. Ben heel benieuwd hoop dat alles goed blijft gaan. 🍀

3 jaar geleden

Ik wil ook heel graag een eerste echo maar wij zijn op vakantie! Gelukkig in NL dus ga morgen bellen om een afspraak in te plannen en dan rijden we er wel voor richting huis :). Mijn verloskundige zei wel dat de eerste echo niet meer vergoedt is? Alleen de termijnecho en de 20 weken echo..

3 jaar geleden

Wij hebben 17 augustus gepland staan!! Samen met me man mogen we komen. Als het goed is 2 april uitgerekend ❤

3 jaar geleden

Ik heb er ook zoveel zin in, maar nog wachten tot 24 augustus, ben dan 8 weken en ong 5 dagen maar ze zeiden dat je dan meer kunt zien dan als het vroeger is

3 jaar geleden

Reactie op Fjes

Ik heb er ook zoveel zin in, maar nog wachten tot 24 augustus, ben dan 8 we ...
En volgens mij mogen we gewoon met z'n tweeën, zou ik ook echt heel jammer vinden als dat niet mag

3 jaar geleden

20 Augustus mogen Wij onze eerste ego ervaren. ❤🌸

3 jaar geleden

Wij 4 aug, spannend...lijkt nog zo ver weg

3 jaar geleden

Wij 18 augustus we kunnen niet wachten. Ik weet wel dat het er is door de kwaaltjes maar mijn man wil bewijs 😊

3 jaar geleden

Wij mogen 31 augustus pas, naja mogen, kunnen... als we 6 weken zijn gaan we op vakantie, dus nog te vroeg. En als we terug komen met 9 weken mogen we gelijk langskomen. Door 2 eerdere miskramen vind ik het wel heeeel spannend