91 Reacties

3 jaar geleden

22 augustus, spannend!! 馃槂

3 jaar geleden

13 augustus eerste echo, mijn man mag gelukkig mee. Het is onze eerste dus echt super fijn. Echo is wat eerder gepland omdat ongesteldheid / kalender niet duidelijkheid gaf, of ik ben 4 weken nu of 8... De test was echt donker donker rood ( na 2 weken dus) dus daarom dacht ik eerder aan langer..been zoo benieuwd!!

3 jaar geleden

11 augustus hier! Ik zou dan volgens eigen berekening 6 weken en 6 dagen zijn maar de huisarts schat me een paar dagen verder in obv hcg waarden, dus hopelijk is er al wat te zien 馃グ

3 jaar geleden

15 augustus eerste echo. Het is ons eerste kindje dus alles is nog heel erg spannend. In het begin erg misselijk, maar nu vooral erg gevoelige borsten. Ben zo bang dat als ik even ergens geen last van heb dat t fout is... Het kindje is zo welkom, dus ik hoop maar dat t snel 15 augustus is!

3 jaar geleden

Hier ook de 18e

3 jaar geleden

Wij hebben onze eerste echo 20 aug.. bij 8 weken.. uitgerekende datum voor alsnog 2 april 馃挋馃挓

3 jaar geleden

Net gebeld met de verloskundige en wij 24 augustus pas de eerste echo! Pff kan niet zo lang wachten haha 馃槀 Wij mogen met de eerste echo samen komen! Intake is via videobellen. Hoopte misschien iets eerder de echo ivm eerdere miskraam maar we gaan maar van het positieve uit 馃崁

3 jaar geleden

Ook net gebeld met het echocentrum en wij hebben de eerste echo op 10 augustus, hopelijk is er dan al wat te zien! En dan op 5 september de termijnecho. Ben zoooooo benieuwd! Mijn vriend mag trouwens gewoon mee naar de echo 鈽猴笍馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Blonk28

Ook net gebeld met het echocentrum en wij hebben de eerste echo op 10 augus ...
Wauw lekker snel al! Dat is leuk! Wij moeten wachten tot 24 augustus (ze zeiden dan meer te kunnen zien) en de termijn is op 10 september. Nog 4 hele weken! Maar ik voel me goed en heb er wel vertrouwen in.

3 jaar geleden

Wij kunnen 19 augustus terecht voor de echo en vriend mag ook gewoon mee gelukkig 馃グ馃グ

3 jaar geleden

Net met verloskundige gebeld en wij kunnen op 21 augustus! Heel spannend en me partner mag gewoon mee.

3 jaar geleden

Ik heb net met de verloskundige gebeld, maar ze verwees me naar de website. Daar moest ik een intake formulier invullen en zit nu te wachten op een telefoontje. Het blijft dus nog even spannend wanneer de eerste echo zal zijn! Ik vind het super spannend! 馃槏

3 jaar geleden

Wij kunnen op 14 augustus, gelukkig mag me man gewoon mee

3 jaar geleden

Wij 24 augustus vindt het super spannend ook 馃槆馃槆

3 jaar geleden

20 augustus eerstr echo, gelukkig mag mijn vriend mee馃グ

3 jaar geleden

Wij mogen 24 augustus heen! Partner mag mee gelukkig. Volgens mn eigen berekeningen dan 8.3馃槃

3 jaar geleden

Hier mag partner ook mee. We moeten alleen oppas regelen voor onze dochter.

3 jaar geleden

18 augustus erg spannend weer succes allemaal 馃檹馃徑馃槆

3 jaar geleden

Reactie op Blonk28

Ik wil ook heel graag een eerste echo maar wij zijn op vakantie! Gelukkig i ...
Oh eerlijk, zal de eerste echo niet vergoed worden? Iemand die dat weet?

3 jaar geleden

Wanneer hebben jullie de verloskundige gebeld voor een afspraak maken?