18 Reacties
4 jaar geleden
Nee, hoor. Je bent zeker niet de enige! Super bijzonder om met je kleintje de eerste kerst te mogen vieren maar het romantische beeld (gezellig samen kerstontbijten bijvoorbeeld) is toch wel enigszins bijgesteld toen de voorbereiding ervan “nèt” te lang duurde waardoor meneertje ongeduldig, hongerig (en in feite veel te moe) werd om überhaupt nog gezellig te kunnen ontbijten (#met een halve kerststol in m’n mond gepropt al staande nog snel een broodje bij een jengelige baby naar binnen schuiven alvorens hij direct een deurtje verder in bed kon). De voorbereiding van het kerstontbijt was voor de twee minuten daadwerkelijk aan tafel zitten/staan achteraf wellicht wat te enthousiast🤣
4 jaar geleden
Ik vind het net als Janne heerlijk. Moet zeggen dat Janne wel erg makkelijk is en hij de schoonfamilie niet iedereen haar zo oppakt. Vandaag bij mijn familie kerst, daar zal het iets drukker zijn (nog 4 nichtjes en 1 neefje). En mijn vier zussen zijn gek op Janne dus die pakken haar bij elke mogelijkheid. Ben benieuwd hoe dat gaat...
Vanochtend sliep Janne uit tot 10u dus het heeft wel indruk gemaakt die drukte 🤣
4 jaar geleden
Reactie op Mauddd93
Jaa heerlijk lijkt me! Ik moet zeggen dat ik dat ook liever had maar ik me ...
Haha verplicht, verplicht,….tis bij ons alle jaren gourmet dus of dat stel nu op onze tafel staat of op hun tafel,… graag of niet🤷♀️
4 jaar geleden
Ik vind het ook zo bijzonder, z’n eerste Kerst!
Wij hebben bewust maar 1 ding per dag gepland. En allebei overdag. Zo kan hij na de drukke dagen ‘s-avonds lekker in z’n eigen bedje slapen. Ideaal! Geen oververmoeid kindje.
Toen ik gistermiddag thuis kwam, was ik wel blij om lekker rustig thuis te zijn. Dus herken zeker wat je zegt!
4 jaar geleden
Reactie op fullmoon
Ik vind het ook zo bijzonder, z’n eerste Kerst!
Wij hebben bewust maar 1 ...
Ja zo bijzonder, vorig jaar nog zwanger en deze tijd beetje bezig met het kamertje.. nu ligt daar al 8 (+) maanden onze wondertjes ❤️❤️
Ja wij ook overdag hoor.. in de avond vind ik hem nog te klein voor. Moet hij gewoon lekker in zn eigen bedje liggen ook!
4 jaar geleden
Reactie op Mauddd93
Ja zo bijzonder, vorig jaar nog zwanger en deze tijd beetje bezig met het k ...
Helemaal mee eens! Hier ligt ie ook alweer heerlijk in z’n eigen bedje na een gezellige middag.
Heb ervan genoten, zo leuk al die eerste keren! Leuke fotootjes gemaakt als herinnering 💛