9 Reacties

4 jaar geleden

Hier is het krabben op de hoofdhuid..

4 jaar geleden

Mij zoontje trekt aan zn haar 茅n krabt aan zn hoofdhuid

4 jaar geleden

Mijn dochter doet het ook tijdens de fles. Ze heeft een beste bos en trekt echt hard馃槚

4 jaar geleden

Ja mijn kleine ook. Meestal bij moeheid of als ze beetje boos is gaat ze in haar haren wroeten met haar handje of aan haar krulletjes trekken. Als ze lekker ligt te duttelen en wakker wordt, kan ze op haar rugje liggen met haar handjes door haar haren wroeten en gaat dat kopje heen en weer (zoooo schattig) met een gelukzalig lachje 馃馃き

4 jaar geleden

Hier ook een harentrekker, gelukkig niet heel erg en word al minder. Ze doet het soms als ze moe is

4 jaar geleden

Ah die van ons is daar nu sinds anderhalve week ook mee gestart tijdens het flesje. Dachten eerst aan hoofdpijn maar te specifiek dat hij het alleen met melk drinken vaak doet. Goed om te horen dat er meer zijn en hopelijk is het een fase waar hij snel vanaf is 馃槗

4 jaar geleden

hier al sinds de geboorte ( geboren met veel haar 馃槅). Als zij het doet is het voor ons een teken dat ze moe wordt

4 jaar geleden

Nee wel aan die van haar zus, want die heeft wel genoeg! Maar ze krabbelt haar huidje wel open op haar hoofd als ze jeuk heeft.. Zou toch denken dat ze zowel trekken als krabben zouden voelen.

4 jaar geleden

Hier ook, maar gelukkig zachtjes. Vaak aan de rechter kant 馃ぃ