15 Reacties

één jaar geleden

Ik heb bij m'n zoontje een tijdje gedaan dat wanneer ik zelf ging slapen ik hem nog even een schone luier gaf. Pampers baby dry is de enige die het hier goed doet in de nacht en eventueel het randje bij de navel naar binnen slaan. Succes!

één jaar geleden

Reactie op BabymamaT

Ik heb bij m'n zoontje een tijdje gedaan dat wanneer ik zelf ging slapen ik ...
Oe dat vind ik echt een beetje spannend, haar nog verschonen als ik zelf ga slapen. Ze is een héél lichte slaper 😱😂 Die pampers baby dry zijn hel bij ons. Dan is ze echt tot haar oksels nat. Luiers van AH doen het wat dat betreft “beter”. Maar dat randje vouwen is een goeie, nog niet geprobeerd. Dankjewel!🫶🏼

één jaar geleden

Welke maat heb je? Ik heb de pampers harmonie pants nu maatje 5, ze is 11 kg. Het gaat niet om de kilo's hé maar om de omvang.

één jaar geleden

Hier helpt Pampers baby dry pants het beste tegen lekkages. De normale luiers lekken ook in de nacht sneller door, de broekjes lijken meer aan te kunnen. Verder geven we ongeveer een uur voor het slapen gaan geen drinken meer. Laatste keer dat hij een beker heeft is dus meestal met het eten.

één jaar geleden

Ik verschoon mijn dochter elke avond als ik naar bed ga rond 23:00/23:30. Maar ze drinkt dan ook nog wel 2 bekers drinken leeg ‘s nachts dus het is niet gek dat haar luier dan overvol is. Maar zonder drinken bij bed gaat ze krijsen😅 dus ja verschonen voordat je zelf naar bed gaat is mijn tip….

één jaar geleden

Weet je wat je kan doen.. Het helpt niet altijd maar meestal wel dat doe ik ook met mijn zoon, mijn zoon wordt er niet wakker van maar helaas heeft hij wel iedere dag natte bed. Doe 2 luiers bij je dochter.. Dus 1 luier hoe je hem altijd om doet en haar volgende luier anders om.

één jaar geleden

Hier ook een poos gehad ze draagt normaal maat 5 en snachts doe ik een luierbroekje maat 6 aan dat is hier de oplossing😊

één jaar geleden

Sinds we het flesje savonds voor het slapen hebben afgebouwd, lekt de luier van mijn zoontje niet meer door. Maarja, dat moet dat natuurlijk wel worden geaccepteerd ☺️

één jaar geleden

Reactie op juudje6

Welke maat heb je? Ik heb de pampers harmonie pants nu maatje 5, ze is 11 k ...
I know. We hebben overdag maat 5. Snachts maat 6. 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op JansjeP

Hier ook een poos gehad ze draagt normaal maat 5 en snachts doe ik een luie ...
Dat doen we al idd. Helaas mag t niet baten 😅

één jaar geleden

Reactie op Lot2021

Sinds we het flesje savonds voor het slapen hebben afgebouwd, lekt de luier ...
Ja. Wil ik na onze vakantie gaan proberen. Maar ze is gek op haar “molk” 😂 als ik haar minder geef vraagt ze ook altijd om meer en accepteert absoluut geen nee 🙈

één jaar geleden

Reactie op Ifk8899

Ik verschoon mijn dochter elke avond als ik naar bed ga rond 23:00/23:30. M ...
Hoe doe je dat dan? Word ze nooit wakker? Onze dochter word al wakker als ik 1 stap op de overloop zet.. laat staan dat ik haar uit bed haal en op m’n gemak ga verschonen 😱🤣

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde probleem, sinds een paar weken gebruiken wij een luier en een maat groter luierbroekje er overheen. Gaat nu elke nacht goed.

één jaar geleden

Reactie op CM12

Hoe doe je dat dan? Word ze nooit wakker? Onze dochter word al wakker als i ...
Ik laat haar in bed liggen en dan verschonen. Ze word nooit echt wakker, soms wel even de ogen open maar ze gaat altijd direct weer slapen😜

één jaar geleden

Pampers harmonie pants zijn hier de enige die zorgen voor een droge nacht