12 Reacties
5 jaar geleden
Lijkt mij ook een fijne kolf, Kim Kötter promoot hem ook veel. Wel gaf mijn Lactatiekundige aan dat ze ook veel negatieve verhalen over de kolf hoort. En dan vind ik de prijs toch net even te hoog om dat te proberen 😅. Nu ben ik sowieso moeilijk met een kolf door een kolftrauma bij mijn eerste kindje waar ik fulltime kolfde omdat hij niet wilde drinken. Mijn tweede zoontje drinkt bijna alles bij mij (super fijn dat het deze keer wel is gelukt) en ik kolf af en toe wat met een Kittet handkolf of Haakaa, zodat mijn man ook een flesje kan geven 😊. Kittet is niet zo’n bekend merk (is Frans), maar wat ik fijn vind aan de handkolf is dat er weinig onderdelen verkeerd kunnen zitten (en dat vind ik bij medela en avent echt een nadeel). Kitett verkoopt ook dubbele elektrische kolven 😊
5 jaar geleden
Ik twijfel ook om hem te kopen, heb er nu een gehuurd, zo'n grote eclectische die ze ook in het ziekenhuis hebben. Maar heb straks wat gangbaars nodig voor werk. Werk in een zonnenstudio en daar komen altijd mensen binnenlopen zonder afspraak, en ik wil niet steeds me kolf loskoppelen, daarom dacht ik elvie met een groot shit aan, alleen las ik in de recensies dat hij lekt als je te veel beweegt. En ik moet echt na me klant lopen als de bel gaat, dus vind het heel lastig voor die 300 euro of ik hem zou nemen
5 jaar geleden
Wij hebben nog wat bakjes bij besteld. Ze kunnen in de koelkast en diepvries. De kolf is Ook handig op te laden zoals de gsm eigenlijk. En inderdaad als je voorover buigt kan hij lekken. Maar gewone bewegingen vormen geen probleem. Je kan eten, drinken, post bus leegmaken, afwassen, doopsuiker bijmaken,...😉. Het hangt er van af hoe snel hij vol is. Bij mij duurt het ongeveer 20 minuten kolven.