8 Reacties
één jaar geleden
Ons zoontje van 20 maanden heeft een hemd aan, boxershort, pyjamashirt met lange mauwen, en een dikke slaapzak.. dus alleen een shirtje meer als die van jou volgens mij. Z'n nekje voelt altijd prima qua warmte.. mocht het nog kouder worden trek ik hem nog een pyjamabroek aan
één jaar geleden
En is het bij jullie ook rond de 12 graden? Nee, dekens vind ik hem nog te jong voor.. Bedankt voor jullie reacties!
één jaar geleden
Hier rond de 17 graden en hij slaapt ook in Hema slaapzak van 3.5 tog en korte mouwen romper + dunne pyjama. Gaat hier prima, voor het slapen gaan voel ik altijd even maar hij voelt niet te warm
één jaar geleden
Ik denk dat het bij ons ook ongeveer die temperatuur is. Wij hebben de puckababy vier seizoenen slaapzak (met alles erop en eraan, dus warmste combinatie), romper met lange mouwen en een redelijk warme pyjama. Ook sokken aan bij hem (soms wil hij zelfs twee paar) en omdat hij een tijdje geleden wondjes open krabde ook sokjes aan zijn handen. Soms het idee dat hij het alsnog te koud heeft.
één jaar geleden
Probeer het uit zou ik zeggen?
Ik denk dat oververhit raken in 12/13 graden best van ver moet komen. Misschien een romper lange mouw en een lang broekje met sokjes? Als hij dan nog onrustig is kun je nog een pyjama shirt lange mouw er bij doen? Of een dekentje eroverheen…
Op de slaapkamer van ons zoontje, wordt het tot nu toe niet kouder dan 18 graden. Hij slaapt in een 3.0 of 3.5 tog slaapzak met rompertje lange mouw en sokjes.
Al is hij behoorlijk warm van zichzelf.
😊