7 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben het kado gekregen van mijn schoonzusje. Ziet er allemaal heel leuk uit maar je kan maar 10 foto's per maand kiezen. En ik loop enorm achter mwt foto's selecteren. Dus eigdnlijk gewoon heel jammer. Er is een app die freeprints heet. Normaal formaat zin de foto's gratis afwijkende formaten betaal je klein bedrag voor. Dn dan wel de verzeld kosten. Of je laat gewoon een mooi boek maken. Ik vind 100 veel geld voor 10 fotootjes per maand.
5 jaar geleden
Ik heb klikkie al een tijdje en ben er oprecht wel heel blij mee. In het begin hield ik het goed bij maar nu gaan er soms maanden overheen dat ik het niet doe, die maanden blijven dan gewoon staan en dan kan je meteen een hele hoop tegelijk doen. Ook wel handig trouwens omdat als je het eenmaal bijhoud niet elke maand 10 foto’s hebt die je wilt afdrukken bijvoorbeeld. Je kan geloof ik nu ook verschillende setjes formaten kiezen in plaats van een set. Maar dat heb ik nog niet gedaan. En ik vind het gewoon heel makkelijk dat je zo vanaf je telefoon kan bestellen. Kwaliteit is ook goed, dus ik ben heel blij. Of het duur of goedkoop is geen idee, in het begin had je nog niet zoveel van dit soort apps, nu heb je wel meer vergelijkings materiaal