16 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee, maar onze verloskundigenpraktijk heeft hem standaard in de tas. Het setje stickers betaal je achteraf (€15) als je er gebruik van hebt gemaakt. Goed om dus even na te vragen voordat je het aanschaft. Ik ga er zelf wel gebruik van maken, baadt het niet.. Haha

4 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Ik heb er geen ervaring mee, maar onze verloskundigenpraktijk heeft hem sta ...
Het staat inderdaad op mijn lijstje om even met de verloskundige te bespreken maar dat duurt nog 2,5 week en ben nu benieuwd, haha. Maar goeie tip dat zij hem misschien al gewoon hebben inderdaad. Klinkt inderdaad als baat t niet dan schaadt t niet ja als ik er over lees

4 jaar geleden

Ik heb hem bij mijn eerste bevalling gebruikt, op dat moment werkte hij niet voor mij voldoende dit omdat ik werd ingeleid en mijn lichaam de weeën dood leuk overnam en het dus dubbel op weeën werd 🙈. ga hem zeker bij deze bevalling weer proberen maar weet niet of ik dan op tijd voor je ben om je meer info te geven,😉

4 jaar geleden

Reactie op Rataplan

Het staat inderdaad op mijn lijstje om even met de verloskundige te besprek ...
Kun je de verloskundige of de assistente toch gewoon even over bellen! Dan weet je het maar alvast 😊

4 jaar geleden

Bij de eerste gebruikt. Tot op zekere hoogte hielp het, vooral omdat ik voornamelijk rug weeën had.

4 jaar geleden

Ik heb het hem bij mn eerste zwangerschap aangeschaft en ik vond het wel een beetje helpen tot ik ongeveer 6 cm ontsluiting had. Ik had vooral het idee dat het hielp om iets te kunnen doen, om op een knopje te drukken met de hoop dat het helpt. Maar op een goed moment hielp het niet meer, toen de weeen te heftig werden. Ik zit nog te twijfelen of ik nu nieuwe stickers zal bestellen, misschien toch wel fijn om in huis te hebben voor die 15 euro..

4 jaar geleden