4 Reacties

2 jaar geleden

Jep hier ook in de avond n drama, vanavond ook alleen weer zn aardappeltje maar na t eten zeuren om lekkers, lees zakje chips zelf uit de kast gaan pakken🤔 Als er andere mensen mee eten is t dan weer geen probleem, dan eet m wel oke. T zal wel n fase zijn denk/hoop ik. Wel ipv chips nog n stuk kip gegeven en daarna zn fruitkwark, dat eet m dan weer wel. Bij mij gaat meneer voor t slapen nog aan de borst en slaapt dan de ene nacht wel door en n andere keer halverwege nog n keer wakker. Ach gaat wel goe komen denk😊😅

2 jaar geleden

Bij ons heeft dat ook een paar weken geduurd. Niks was goed. Er ging niet veel in.. En nu ineens is het over en eet hij alles weer.

2 jaar geleden

Hier ook. Wij hadden een super goede eter, en sinds twee weken eet hij niks meer. Hij weigert echt bijna alles... hij luncht niet meer, avondeten ook niet, alleen een paar hapjes yoghurt. Dacht eerst last van tandjes maar het is ook kieskeurigheid aan het worden, broodje appelstroop wil hij wel maar al het andere broodbeleg wat hij altijd gewoon lekker vond (zuivelspread, hummus, avovado) weigert hij nu. Hij eet nu dus echt veel te weinig en krijgt nauwelijks groente binnen. Weet niet zo goed wat ik er mee moet en of dit een fase is die binnenkort weer over is.

2 jaar geleden

Oh wat ben ik blij dat jullie dit ook ervaren! Hier is het al weken een drama ‘s avonds met warm eten. Overdag met boterhammen gaat alles prima, maar het avondeten bestaat tegenwoordig bijna alleen maar uit pasta, vaak pudding of een boterham. Echt zo frustrerend af en toe…