4 Reacties
2 jaar geleden
Achh wat een knappie! Vervelend hoor, denk echt dat het de leeftijd is en iets met die laatste sprong? Hier ook de laatste dagen klaarwakker om 6:15. We zijn eigenlijk een minimale 7:30 gewend.. de andere twee slapen tot 8 uur 🙃 dit sloopt echt.. maar we komen er doorheen. Succes daar 🤞🏼
2 jaar geleden
Ik ben nu zelf al 2 uur wakker midden in de nacht (bedankt aanstaande baby nr 2), maar m'n zoon begon om 3 uur ook met roepen omdat z'n knuffel was gevallen. Inmiddels slaapt hij gelukkig weer, maar is vaker s nachts klaarwakker en aan het kletsen. Ik denk toch weer een fase van veel ontwikkeling?
2 jaar geleden
Herkenbaar! Ineens steevast 6.30 wakker en 's nachts huilen/roepen. Vannacht van 12 tot 2😵💫
Maar na melk en pijnstilling verder geslapen. Ik denk hoektandjes en ik lees veel over de 18 mnd slaapregressie🤷♀️
Blijft gissen he. Ene keer doorslapen maar meest van tijd wakker 's nachts. In een week denk ik dat ze 1 nacht doorslaapt en de rest vd 6 dagen minimaal 1x wakker. Toch helpt melk dan vaak. Bang dat het een gewoonte wordt, maar weet gewoon niet wat ik anders moet.