4 Reacties

2 jaar geleden

Hier dus ook een meisje van 18mnd die dit sinds een paar dagen heeft. Maar ipv wakker worden en lief mama roepen ligt ze veel te huilen en is heel onrustig 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Achh wat een knappie! Vervelend hoor, denk echt dat het de leeftijd is en iets met die laatste sprong? Hier ook de laatste dagen klaarwakker om 6:15. We zijn eigenlijk een minimale 7:30 gewend.. de andere twee slapen tot 8 uur 🙃 dit sloopt echt.. maar we komen er doorheen. Succes daar 🤞🏼

2 jaar geleden

Ik ben nu zelf al 2 uur wakker midden in de nacht (bedankt aanstaande baby nr 2), maar m'n zoon begon om 3 uur ook met roepen omdat z'n knuffel was gevallen. Inmiddels slaapt hij gelukkig weer, maar is vaker s nachts klaarwakker en aan het kletsen. Ik denk toch weer een fase van veel ontwikkeling?

2 jaar geleden

Herkenbaar! Ineens steevast 6.30 wakker en 's nachts huilen/roepen. Vannacht van 12 tot 2😵‍💫 Maar na melk en pijnstilling verder geslapen. Ik denk hoektandjes en ik lees veel over de 18 mnd slaapregressie🤷‍♀️ Blijft gissen he. Ene keer doorslapen maar meest van tijd wakker 's nachts. In een week denk ik dat ze 1 nacht doorslaapt en de rest vd 6 dagen minimaal 1x wakker. Toch helpt melk dan vaak. Bang dat het een gewoonte wordt, maar weet gewoon niet wat ik anders moet.