8 Reacties
2 jaar geleden
Hier is ze er net uit, maar ook een paar weken heeel weinig geslapen. Overdag max een uur maar meestal minder en dan savonds was het een gevecht om in slaap te komen, snachts meerdere keren wakker en tussen 5 en 6 was ze het zat. Daardoor dus ook erg hangerig en chagrijnig maar nu ze er (eindelijk) uit is slaapt ze top en is ze weer vrolijk.
2 jaar geleden
Deze periode ook gehad en daarin tegen ook erg driftig.
Heeft 2 a 3 weken geduurd.
Heel heel succes!
Het word vanzelf weer beter.
Ik probeer altijd de situatie maar te accepteren en denk altijd het word aan het einde van de week vanzelf beter.
Voor mezelf werkt dat makkelijk om er mee om te gaan haha
2 jaar geleden
Reactie op Chpil
Deze periode ook gehad en daarin tegen ook erg driftig.
Heeft 2 a 3 weken ...
Ik kijk idd ook uit naar het einde van de werkdag als papa weer thuis komt en het weekend.
Die driftbuien zijn hier ook idd.
We zitten midden in een verhuizing ik heb echt geen idee meer wat ik met haar (en vooral mezelf) aan moet. 😂
2 jaar geleden
Pfff, ik ben letterlijk net klaar met wiegen en in slaap helpen vanaf 21:30 tot nu 01:00. Van alles tussendoor geprobeerd, buikje gemasseerd, tandvlees gemasseerd met chamodent, billetjes gewassen, niks hielp. Hij heeft last van doorkomende tanden, buikgriep ook nog, en blijkbaar dus ook nog een slaapregressie. Zo super zwaar, normaal heb ik echt geduld en begrip maar ik was er net zó klaar mee! Ik werd echt boos ervan, ik snap dat hij het niet expres doet maar na zoveel uur en zoveel nachten achter elkaar ook, ben ik echt mezelf niet meer