20 Reacties

5 jaar geleden

Misselijk ben ik altijd geweest helaas, maar vermoeidheid begint hier ook weer erger te worden, ben nu 24 weken zwanger.

5 jaar geleden

Jup, hier ook.. en ik denk dat ik nu ook bandenpijn begin te krijgen

5 jaar geleden

Jep hier ook weer ben nu 24 weken

5 jaar geleden

Hier ook! Ben nu 24 +3 en weer vaak misselijk gedurende de dag.. Moe valt tot nu toe redelijk mee, maar heb vakantie 🤭

5 jaar geleden

Bijna 25 weken zwanger, sinds woensdag misselijkheid en braakneigingen, zal wel aan de zwangerschap liggen zeker 🙄

5 jaar geleden

Jep, hier ook! Ben al vanaf het begin aan het overgeven en heb de hoop nu opgegeven dat t over gaat.. veel succes, het is zwaar maar we kunnen het 🤗

5 jaar geleden

Ik dacht dat het beter begon te worden, maar deze week ook weet veel misselijk geweest en overgeven. A.s. maandag ook 24 weken... heb t idee dat vermoeidheid verband houd met 'vechten' tegen misselijkheid

5 jaar geleden

Jaa herkenbaar, begon bij mij ook weer met 23 weken ongeveer. Nu bijna 26 en gaat weer iets beter, wel moe.. dat zal wel zo blijven 🙈 maar misselijkheid neemt wat af nu gelukkig.

5 jaar geleden

Ja hier helaas ook door de dag heen weer misselijk en raar gevoel en rare smaak in de mond. Dat was weg sinds week 16 en ben nu 22 weken

5 jaar geleden

Wel moe maar niet misselijk

5 jaar geleden

Ben 23w en idd ook erg moe. Sinds 22w weken geef ik opnieuw over, dat was eigenlijk nog maar een goeie 10d beter maar dus nu terug bij af ... 😔

5 jaar geleden

Ik ook! En ondertussen lig ik wakker omdat dochter een nachtmerrie had en ik nu niet meer kan slapen. Overgeven is nooit echt gestopt btw 🤪

5 jaar geleden

Oh dacht dat ik de enigste was.. vond het wat vroeg voor al de symptomen te voelen van 3de trimester maar blijkbaar kan het idd wat vroeger beginnen. Heb er namelijk ook last van sinds vorige week en ben ook 23 weken. Had gedacht voor pilletjes te gaan halen bij de apotheker met dat ik nog werk.

5 jaar geleden

Hier ook. Lijkt ook voor een deel met stress o.i.d. te maken dus nog rustiger aan doen zou moeten helpen 🤞

5 jaar geleden

Hoi allemaal, 29 weken en sinds gisteren met vlagen zo misselijk. Echt vervelend! Hebben meer van jullie hier last van en wat doen jullie er tegen?

5 jaar geleden

Reactie op maanzaadje19

Hoi allemaal, 29 weken en sinds gisteren met vlagen zo misselijk. Echt verv ...
Hier ook! Doe er niet veel aan. Rustig aan doen. 't is bij mij de baby die tegen de maag aan drukt dus d'r is ook niet veel aan te doen...

5 jaar geleden

Het kan soms helpen om niet te vet of te zuur te eten en drinken. Ik merk zelf dat wanneer ik te snel ga liggen na het eten ik zuur krijg. Lig nu vaak met mijn hoofd op het voedingskussen dus dan lig je net iets omhoog, helpt bij mij redelijk goed...

5 jaar geleden

Hier hetzelfde helaas. Wellicht dat de organen wat in de klem komen doordat de baby meer ruimte inneemt? Laag bloedsuiker of lage bloeddruk kan ook klachten geven. Vermoeidheid zelf kan je sowieso ook misselijk maken...

5 jaar geleden

32w en elke avond misselijk sinds nu een week, met name als ik naar bed ga. Geen oplossing gevonden, maar baal wel. Mn zus raadde antagek teva suspensie voor het slapengaan aan, heb het nog niet geprobeerd. Is meer tegen het maagzuur (wat ook zo'n feest is de laatste tijd). Maar goed, vandaag echo gehad vanwege lage placenta bij 20w dus nu voor check en nu ik die kleine weer heb mogen zien kan ik eigenlijk niet klagen. Het gaat met haar hartstikke goed. Dus nou ja, dan kan ik dit wel aan.

5 jaar geleden

Pff 33 weken en sinds vandaag zo misselijk :( zou dat bij de laatste loodjes horen?