20 Reacties

4 jaar geleden

Ik rol de fles tussen m'n 2 handen.

4 jaar geleden

Ik geef borstvoeding maar zoals gisteren kwam het voor dat ik niet in staat was een voeding te geven. Dan geef mijn vriend een flesje en die roert hij. We nemen ook altijd een lepeltje etc mee in de luiertas 😊

4 jaar geleden

Van schudden krijg je lucht, en daar kunnen ze krampjes van krijgen

4 jaar geleden

Ik schud de fles.

4 jaar geleden

Ik schud, nooit geen problemen mee gehad

4 jaar geleden

Ik roer met een herbruikbaar rietje.. Bij m'n oudste bijna 7 jaar geleden mocht ik niet schudden ivm luchtbellen die erbij kwamen en die veroorzaken weer krampjes. Dus dat doen we nu ook maar braaf weer hahaha

4 jaar geleden

ik roerde altijd op aanraden van de kraamzorg, om krampjeste voorkomen en mijn zoon had inderdaad niet heel veel krampjes. Nadat de krampjes over waren bij ongeveer 4,5 schudde ik een keer en mijn zoon schreeuwde het uit duidelijk door buikkrampen🙁

4 jaar geleden

Neem ook altijd een lepeltje mee onderweg om te roeren.

4 jaar geleden

Altijd roeren, met een vork. Maar is nog uit het ‘krampjestijdperk’. Weet niet of schudden nu kwaad kan. Maar er komen altijd meer belletjes in de fles, dus ik hou het bij rustig roeren.

4 jaar geleden

Rondjes draaien vanuit de pols.

4 jaar geleden

Eerst deed ik roeren met een vork maar aangezien de krampjes van ons kindje nu weg zijn schud ik zijn fles gewoon en gaat dit goed.

4 jaar geleden

Ik schud altijd heel hard 🙈🤣

4 jaar geleden

Ik schud ook. Vooral omdat ik anders brokjes heb met de AR melk

4 jaar geleden

Schudden en wij halen de schuim eruit!

4 jaar geleden

Reactie op catlady1910

Schudden en wij halen de schuim eruit!
Hoe doe je dat? Eruit scheppen?

4 jaar geleden

Reactie op Pretje

Hoe doe je dat? Eruit scheppen?
Uhm me man doet het langzaam overgieten in een ander flesje. Dan blijft de schuim daar achter. We schudden in een fles en gieten dan in een ander. Sowieso hebben wij de avent anti colic flesje dus dat groene houd de lucht ook wel tegen

4 jaar geleden

Reactie op catlady1910

Uhm me man doet het langzaam overgieten in een ander flesje. Dan blijft de ...
Aah ja zo heb ik het daarstraks ook gedaan :)

4 jaar geleden

Roeren... ( ik roer of met eetstokjes 🥢 of met een plastic baby voedingslepel ) Ik doe eerst een deel koud kraanwater, dan de jbpm erbij, roeren tot de jbpm opgelost is. Poeder erbij in ( deel Forte, deel standaard) roeren. En dan gekookt water aanvullen tot gewenste hoeveelheid, roeren. Klaar. Geen krampjes. Geen overmatig boeren en/of teruggeven. Werkt prima! En alles op aanraden van CB. Mijn vriend schudde het wel eens.. man man. Daar mocht zoonlief EN mama aan geloven 🙄 Schudden is echt een ‘no go’ geworden hier.

4 jaar geleden

Gewoon beetje zwenken zegmaar, niet echt hard schudden dan onstaan er inderdaad luchtbellen maar beetje ronddraaien tot alles is opgelost. Dat gaat prima hier.

4 jaar geleden

Bij zijn eerste soort melk roerden wij gewoon, maar toen hij moest veranderen van melk, merkten we dat die veel dikker was en als je die niet heel goed schudt, dan zitten er grote brokken in en krijgt hij eigenlijk vooral water binnen. Denk dat het dus ook wat afhangt van het soort poeder.