22 Reacties

4 jaar geleden
ben er niet mee bekend maar weet wel dat de huisarts je al snel afscheept met paracetemol zou er toch nog ff achteraan gaan vooral omdat je zegt dat het dodelijk is 😱 volg je moeder gevoel die zit meestal wel goed en heel veel beterschap voor de kleine

4 jaar geleden
Reactie op roontje1989
ben er niet mee bekend maar weet wel dat de huisarts je al snel afscheept m ...
Ik ga straks haar hoofdje nog even weer voelen en als ik het niet vertrouw dan bel ik vanavond de doktersdienst en desnoods 112. Je hebt gelijk, altijd moedergevoel volgen. Dankjewel, hoop dat ze snel weer de oude is.

4 jaar geleden
Bijzonder dat je ha zegt ja een bolle fontanel kan duiden op een hersenvliesontsteking maar ga maar naar huis en geef pcm.. wauw! Slecht hoor! Eerst een beetje angst zaaien en dan doodleuk zeggen neh.. ga maar naar huis..
Als je het niet vertrouwd zou ik alsnog gewoon bellen naar de hap of idd desnoods 112! Sterkte met je dochter!

4 jaar geleden
Reactie op Ifk8899
Ik vond het ook wat vreemd.
Eerst maar kijken hoe we de nacht in gaan, kan ...
Je kan altijd sws de hap bellen, al is het maar voor advies! Al zeg je dat de HA dit had aangegeven, je nu thuis zit en het je niet lekker zit, kunnen zij je misschien of geruststellen of vragen of je langskomt om zeker te zijn.

4 jaar geleden
Reactie op Ifk8899
Even een update. Was een drama nacht. Fontanel staat nog steeds bol. We heb ...
heel veel sterkte en wat goed dat je er toch nog ff naar laat kijken

4 jaar geleden
De arts heeft haar nog weer helemaal nagekeken. Gelukkig geen hersenvliesontsteking. Fontanel was nu ook weer normaal.
Wel buikgriep en verkouden. Ze gaat ook al een tijdje naar de kinderopvang dus dat zou natuurlijk heel goed kunnen. Dus gewoon doorgaan met paracetamol en eventueel neusspray mag ook.

4 jaar geleden
Reactie op Mama voor de 2 keer
hoe gaat het intussen met jullie?
Het is erg vermoeiend. We proberen om de beurt even te slapen. Maar het probleem is dat ze alleen bij mij slaapt en niet bij mijn man.
Met Fien gaat het redelijk, drinkt haar flesjes weer leeg. En geen koorts meer, maar ze krijgt dan ook 3-4x per dag paracetamol zetpil. Hopelijk snel weer de oude. Bedankt dat je het vraagt ☺️

4 jaar geleden
Reactie op Ifk8899
Mijn dochter is vanmorgen naar de kinderopvang geweest. Ze zit nu onder de ...
ochere en heeft zij er last van? Veel beterschap 🍀

4 jaar geleden
Reactie op Mama voor de 2 keer
ochere en heeft zij er last van? Veel beterschap 🍀
Nee tot nu toe niet. Maar de vlekjes zijn inmiddels blaasjes geworden dus waarschijnlijk hand-voet-mond ziekte. Ze krijgt het ook al meer op haar voetjes en rond haar mondje. Handjes zaten er al onder. 😞