19 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben bezig met een albelli fotoboek. Ze hebben daar ook keus voor babys eerste jaar boek. Je kan heel fijn je eigen aanvulling aan geven en leuke teksten enz. Aan toevoegen. Zal zo even foto sturen wat ik tot nu toe heb
5 jaar geleden
Ik heb dit boek voor Sinterklaas gekregen. Hierin staan per levensjaar of fase allerlei mooie vragen om te beantwoorden, naar mate de leeftijd hoger wordt ook best wat diepere vragen die weer meer bij de puberteit passen bijvoorbeeld. Lijkt me wel heel erg mooi om bij te houden en te geven op de 18e verjaardag ofzo. Zitten ook regelmatig lege bladzijden in met ruimte voor foto’s of losse teksten

5 jaar geleden
Ik ben ook bezig met een zwangerschaps verloop boek bij Albelli. Alle foto’s van de echo’s komen er in plus de foto’s die ik wekelijks maak van mijn buik🥰
5 jaar geleden
Ik maak een old fashion boek, zoals mijn moeder het altijd deed.
Een fotoalbum van de action/hema en daar plak ik de foto's in.
Bij de meeste foto's zit een verhaal of een gebeurtenis welke ik erbij schrijf.
Kost wel met meer moeite dan het online aanmaken, lees; foto's selecteren, foto's bestellen, foto's opplakken en tekst erbij schrijven.
Hoop dat er straks nog tijd voor heb ;)
Plan het nu vaak in de vakanties of een saaie zondag;)
5 jaar geleden
Ik gebruik de app Once Upon. Werkt zo super handig en snel op je telefoon en de boeken zijn heel mooi.
5 jaar geleden
Ik doe het via Onze Upon. Via de app en elke week doe ik foto van me buik erbij en wat er die week een beetje gebeurt xo heb ik alles op volgorde. Ook de fotoshoot heb ik er dan tussen enzo. Toevallig zijn deze pagina's beetje hetzelfde maar daarna wordt het wel mooier met baby kamer er tussen ik vind het super handig en leuk!.

5 jaar geleden
Sowieso een andere tip; maak een emailadres aan met zijn of haar naam waar je alle foto's naartoe kunt mailen of belangrijke documenten. Op deze manier raak je het niet kwijt en het is leuk voor je kindje later.
5 jaar geleden
Ik ga ook voor Albelli, tijdens mijn verlof begin ik denk ik al met een boek over de zwangerschap: wekelijkse foto's, fotoshoot thuis en shoot in de studio.
5 jaar geleden
Ik maak digitale fotoboeken bij albelli. Ik ben er nu toevallig mee bezig en probeer het vanaf nu bij te houden. Zo heb ik voor mijn zoontje er nu drie af, eerst de zwangerschap met alle echo’s ingescand en foto’s verloop zwangerschap en daarna fotoboek 0 - van de geboorte tot een dag voor zijn verjaardag. Fotoboek 1 begint vanaf zijn eerst verjaardag tot een dag voor zijn tweede verjaardag enz. Vind het wel mega veel werk en ben een pietlut, alles moet op chronologische volgorde en daarnaast ben ik fotograaf 🙈 naast veel foto’s ook keuzestress. Maar vanaf nu maar zo goed mogelijk bijhouden. Leuk om te maken, wel tijdrovend. Tevens voor deze zwangerschap ook en dit kindje krijgt dezelfde soort fotoboeken alleen dan in met een eigen lay-out. Leuke aan albelli is dat je alles zelf kan inrichten.
5 jaar geleden
Hier ook Albelli! Handig, goede kwaliteit (of ze sturen nieuwe), en het voordeel is dat je jaren kan opslaan.. Ik heb meerdere boeken; van zwangerschap en eerste jaar.. en ben nu bezig met een boek van 1 tot 4 jaar.. Deze is in juni afgerond (dan wordt ze 4).. Wel een dik boek, maar wel leuk.. Handig en zo kun je het ook goed bijhouden.. Af en toe een pagina of bijv feestdagen, weer opslaan en klaar..