4 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb zelfs niks last van misselijkheid maar mijn beste vriendin vorig jaar wel. Ze zei dat ze iets moest eten in bed voor ze opstond anders was het te laat... en ze at altijd weinig maar wel de hele dag door en toen was het veel beter. Dus mss is het ook gewoon misselijk door een lege maag? Probeer het eens... ik denk dat zij savonds melba toast meepakte naar boven voor smorgens.

5 jaar geleden

Dat is gewoon omdat je maag leeg is. Heb ik ook al de hele tijd. Vandaag had ik gewoon water gedronken, waardoor het overgeefsel daarna gewoon water was. 馃檪

5 jaar geleden

Hier intussen de same. Ik ben vandaag precies 7 weken en sinds week 5 ben ik 's ochtends zwaar misselijk geworden, maar nog geen overgeven gehad. Wel dat ik door de misselijkheid weinig kon eten en na 3 happen bom vol voel. Sinds gisteren ben ik gaan overgeven en inderdaad enkel slijm, water en groen/ geel kleurtje, maar verder niks aan stukjes ofzo. Vanavond afspraak bij de verloskundige, hoop dat ze mij kan helpen, heb mij vandaag ziek moeten melden op mijn werk.

5 jaar geleden

Ik word erg beroerd als mijn maag leeg is, probeer daarom door de dag heen kleine beetjes te eten 茅n te drinken. Zodra ik honger krijg of mijn maag gaat knorren ben ik te laat..