6 Reacties

3 jaar geleden

Ik maak sinds mijn zwangerschap alleen schoon met azijn of Dreft en dat werkt prima. Zou voor nu de badkamer gewoon even goed ventileren en wachten tot de geur wegtrekt. Ik begreep dat spuitflessen met chemicali毛n uit den boze zijn, omdat je dan letterlijk druppeltjes kunt inademen, dat lijkt mij niet het geval bij chloor. Of het echt kwaad kan weet ik niet maar ik vertrouw het zelf ook niet. Desnoods even je verloskundige bellen, misschien kan zij jouw zorgen wegnemen

3 jaar geleden

Mij is verteld dat het sowieso niet goed is om in te ademen laat staan als je zwanger bent, en laat bleek nou mijn favoriete schoonmaakmiddel zijn馃ゴ. Ben er na mijn laatste badkamer beurt goed duizelig van geworden dus heb nu mijn lesje wel geleerd. Goed je badkamer ventileren dmv deur en ramen open (mocht je huis dit toelaten) en even goed uit de buurt blijven.

3 jaar geleden

Ik maak sinds mijn zwangerschap alleen schoon met azijn of Dreft en dat wer ...
Jouw badkamer met azijn en dreft? Ik ben op zoek naar een alternatief voor bleek...

3 jaar geleden

Jouw badkamer met azijn en dreft? Ik ben op zoek naar een alternatief voor ...
Nee, ik gebruik momenteel Dreft voor de badkamer. Sterke chemicali毛n zijn niet eens nodig. En als vervanging van allesreiniger gebruik ik schoonmaak azijn. Chloor gebruik ik nooit, daar gebruik 70% alcohol voor zoals voor het toilet of douche putje.

3 jaar geleden

Hou er ook rekening mee dat je straks geen sterke chemicali毛n meer kunt gebruiken met een baby. Die kruipen namelijk overal en doen alles in hun mond, en niet alleen het koekje wat is gevallen 馃き ik kijk dus nu ook al voor alternatieven voor de laminaat bijvoorbeeld. Zeker iets om bij stil te staan

3 jaar geleden

Ja ik gooi de chloor fles meteen de prullenbak in! Ben er verder niet duizelig van geweest en heb het denk ik Max 5 min ingeademd maar alles rook er wel naar. Wel goed alles open gezet. Nou maar weer een les dit. Bedankt voor jullie reacties!