6 Reacties

één jaar geleden

Hier is t eten ook dramatisch, maar dan avondeten.. hij eet dus al een paar weken brood Savonds.. vind ik ook vervelend maar doe m liever op bed met wat brood dan zonder eten 🙈 als hij dus zo slecht eet geef ik m altijd nog dreumesmelk!

één jaar geleden

Dit was hier precies hetzelfde.. Ook sinds enkele weken wilde ze echt geen brood meer. Wij gaven uiteindelijk yogurt met fruit en crusli. Vanmorgen at ze na 3 weken weer eens een boterham 🎉

één jaar geleden

Brood wil hier standaard slecht. Daarom geven we als ontbijt Griekse yoghurt en dan als lunch een broodje. Dat werkt hier prima

één jaar geleden

Ik probeer dat af te wisselen. Soms maak ik bananen pannenkoek of ik geef er yoghurt met vruchtjes, of ei met wat groente er doorheen. Denk dan altijd maar dat ze t misschien ff zat is met het brood.

één jaar geleden

Wat geven jullie überhaupt voor beleg erop. Mijn dochter wilt, als ze al brood eet, alleen een broodje pindakaas 😩😂

één jaar geleden

Ik wissel veel af omdat ze dit ook een periode had! Ik maak wafels met groente erin verwerkt, ze eet yoghurt met muesli of cruesli, broodje, een omelet met wat groente of kaas