46 Reacties

5 jaar geleden

Hooii hooii, Ik heb extreeem veel klachten gehad en ineens bijna alles weg. Dat maakte me ook onzeker. Extra echo gehad omdat ik me toch echt zorgen begon te maken. Ik ben zelf nu 10+3.

5 jaar geleden

Ik maak me ook wel zorgen omdat ik weinig klachten heb. Alleen wat vermoeidheid en soms verlies ik wat bloed(resten) maar heb ook al echo met kloppend hartje gezien en mag vanmiddag weer. Dus ik hoop alles gewoon goed maar geen misselijkheid/pukkels etc. Gek.. Het is zo jammer en vaag omdat je nog zo weinig kan zien en voelen he. Hopelijk gaan onze buiken gauw groeien!

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde, wilde dit onderwerp toevallig al even opzoeken hier maar nu komt jouw berichtje toevallig. Ik ben morgen volgens mijn berekening 8 weken. Volgende week maandag de eerste echo. Ook nergens last van, borsten wel wat groter en iets sneller vermoeid.. maar gelukkig ook niet de vervelende kwalen die zoveel voorkomen. Super super fijn, en mazzel.. maar inderdaad, maakt me ergens ook wat onzeker 馃

5 jaar geleden

Prijs jezelf gelukkig zou ik zo zeggen... Hier medicatie voor de misselijkheid, opvliegers, emotioneel, huilbuien, moe...

5 jaar geleden

Hier ook plots alle symptomen weg.. had de gynaecoloog gebeld en fie zei dat het kon, ma krijg geen extra echo :( dus blijf me wel zorgen maken.. ben 8+4 en 2 dagen klachtenvrij

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanOlivia24

Hooii hooii, Ik heb extreeem veel klachten gehad en ineens bijna alles weg ...
Oh dat is ook vreemd dat de klachten plots wegvallen! Dat is ook schikken. Was de echo goed??馃槉

5 jaar geleden

Reactie op SALW

Ik maak me ook wel zorgen omdat ik weinig klachten heb. Alleen wat vermoeid ...
Heel veel plezier straks bij de echo!馃挄 ja lastig he! Aan de ene kant lekker, maar toch maakt het je onzeker! Jaa inderdaad!馃槉

5 jaar geleden

ik had nooit de extreme symptomen maar nu is het echt heel minimaal geworden. Dit maakt me heel onzeker. Mijn volgende echo is binnen exact twee weken, ik wil niet bellen voor een extra echo want ik vind het zelf niet een gegronde reden, gewoon heel ongeduldig...

5 jaar geleden

Reactie op Marte Smit

Ik heb precies hetzelfde, wilde dit onderwerp toevallig al even opzoeken hi ...
Ja lastig he! Aan de ene kant boffen, maar toch geeft het geen zekerheid ofzo! Heel veel plezier maandag bij je echo, spannedd馃挄! Maar zo leuk om te zien馃槉 Ik had precies het zelfde en alles was goed. En het hartje klopte!

5 jaar geleden

Prijs jezelf gelukkig zou ik zo zeggen... Hier medicatie voor de misselijkh ...
Ben ik ook zeker! Maar toch maakt het me ook onzeker! Heel veel succes & hopen dat het snel wat minder word!

5 jaar geleden

Op zich ook niet veel last, enkel slaap ik heel slecht en ben ik sneller prikkelbaar (maar dat heeft te maken met het slechte slapen). Ook vorige zwangerschap heel weinig last gehad, niet misselijk geweest, niet extreem moe,... Eigenlijk een zalige zwangerschap gehad!

5 jaar geleden

Reactie op Babyontheway86

Hier ook plots alle symptomen weg.. had de gynaecoloog gebeld en fie zei da ...
Oh wat spannend!! Hoelang moet je wachten tot je volgende echo? Ik heb ook al heel het internet doorgespit en dit komt vaker voor en gelukkig is het vaak gewoon goed.馃槉 veel succes!

5 jaar geleden

Reactie op EllaRogers

ik had nooit de extreme symptomen maar nu is het echt heel minimaal geworde ...
Ohh 2 weken duurt dan heel lang!! Probeer maar lekker te genieten, dat probeer ik ook! Moet ook 2 weken wachten op de echo. Fijne zwangerschap

5 jaar geleden

Reactie op Clover10

Ja lastig he! Aan de ene kant boffen, maar toch geeft het geen zekerheid of ...
Dank je, best heel spannend. Geniet van je verdere, hopelijk klachtenvrije, zwangerschap 馃憣馃徏馃槂

5 jaar geleden

Ik had ook geen symptomen. Enkel een paar dagen wat gevoeligere borsten vergelijkbaar tijdens mijn menstruatie. Sinds deze week ineens wat oneffenheden op mijn voorhoofd wat ik nooit gehad heb. Ben vandaag 9 weken en de echo 2 weken terug was helemaal goed. Niet teveel zorgen maken hoor en lekker van genieten! Ik voel me ook niet echt zwanger, maar komt vanzelf wel :)

5 jaar geleden

Hi Clover, hier hetzelfde hoor! Helemaal nergens last van, ben nu 8+4. Alleen een paar pukkels die ik normaal (wel in iets mindere mate) heb tijdens mijn ongesteldheid, gevoeligere borsten en soms in de avond een opgezette/opgeblazen buik door het eten die ik echt niet meer in kan trekken馃檲 Vanavond de eerste echo, dus ik hoop dat het allemaal goed is en dat ik echt zwanger ben haha. Zou maar gewoon genieten van het feit dat je nergens last van hebt, doe ik ook馃

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanOlivia24

Hooii hooii, Ik heb extreeem veel klachten gehad en ineens bijna alles weg ...
Dit is heel herkenbaar! Heb volgende week pas echt met 11 weken. Begin te twijfelen of het nog wel ok茅 is....

5 jaar geleden

Ken dit helemaal, ben bijna 8 weken. Puisten onderaan men kin, echt een slagveld. Voor de rest geen/ amper klachten. Voel me soms wat misselijk, maar snel even eten en dat is weg. Volgende week eerste echo. Ben zo blij dat ik me goed voel, maar het maakt alles zo onrealistisch en indd voel me ook onzeker

5 jaar geleden

Reactie op Clover10

Oh dat is ook vreemd dat de klachten plots wegvallen! Dat is ook schikken. ...
Ja de echo was goed, hij/zij was net aan het bewegen en mn zn handjes bezig. En heb het hartje gehoord. 馃グ maar het waz wel schrikken

5 jaar geleden

Ik heb precies het zelfde.. vandaag 7 weken zwanger, maar voel me helemaal niet zwanger:( in mei heb ik een late miskraam gehad, en toen had ik ook niet echt symptomen. Maakt me wel echt heel erg onzeker. Volgende week eerste echo馃槶