63 Reacties

5 jaar geleden

Zoals je zegt via beeldbellen. Naar deel van de vrienden gewoon leuke foto.

5 jaar geleden

Ja me me meest dichtbijzijnde familie, ouders, derest kijkt meet via live op een facebook evenement die ik heb aangemaakt

5 jaar geleden

Wij hebben besloten het niet te doen. We gaan samen naar de echo en maken dan het via een "leuke" manier bekend. Is ook meteen de zwangerschapsaankondiging en het geslacht er meteen bij

5 jaar geleden

Ben niet heel erg van een feestje geven om het geslacht bekend te maken, maar om nou te appen vanne: het is een jongen! vond ik ook gek. Ik heb een kruiswoordpuzzel gemaakt met vragen over mij en mijn vriend en onze familie/vrienden konden zo zelf erachter komen wat het wordt. Iedereen vond het super leuk!

5 jaar geleden

Ik ga live op fb 29 november en dan gaat me oma en broertje ieder hun ballon prikken dus ja me oma zei dat ik een meid kreeg nou tis een jongen

5 jaar geleden

Reactie op Femke1991

Ben niet heel erg van een feestje geven om het geslacht bekend te maken, ma ...
Heel leuk en creatief idee!

5 jaar geleden

Ik ga een ballon halen en live poppen via Facebook

5 jaar geleden

Wij gaan de hele week langs bij de mensen die we het persoonlijk willen vertellen, met een confetti ballon. Die mogen ze dan poppen💗 van het weekend een filmpje/foto maken waarbij we het bekend maken en dan verder op social zetten

5 jaar geleden

Reactie op Femke1991

Ben niet heel erg van een feestje geven om het geslacht bekend te maken, ma ...
Leuk idee

5 jaar geleden

Ik snap persoonlijk niet al die heisa over het bekend maken van het geslacht. Begrijp me niet verkeerd, vind het leuk voor andere dat zij daar wel voldoening uit halen natuurlijk maar misschien ben ik daar heel erg nuchter in. Bij ons is het gewoon een belletje naar toekomstige oma's en opa's geworden en een appje naar vrienden en andere familie. Felicitaties komen toch wel aan ;)

5 jaar geleden

Ik ga aangezien ik een kleine familie heb die in hetzelfde huishouden woont het vieren met mijn hele familie🥰. We zouden eerst voor een vuurwerkrookbom gaan maar aangezien het weer momenteel zo slecht is in friesland en ook de kou niet mee zit hebben we gekozen voor een ballon die we gaan poppen. Van te voren eten we gebakjes en pakken we cadeautjes uit. Na die tijd stuur ik de video door na alle vrienden en verre familieleden 🥳

5 jaar geleden

Reactie op SimoneHoi

Ik snap persoonlijk niet al die heisa over het bekend maken van het geslach ...
Precies dit. We appen iedereen nadat wij het weten. Voor mij zijn al die 'party's' commerciële onzin (ieder zn ding natuurlijk). Evenals een babyshower bijvoorbeeld... Naja het zal mijn nuchtere ik wel zijn...

5 jaar geleden

Reactie op Kimmetje90

Wij gaan de hele week langs bij de mensen die we het persoonlijk willen ver ...
Wat grappig! Wij hebben echt precies hetzelfde bedacht!

5 jaar geleden

Wij hebben een drive-by. We maken een filmpje. Mn man slaat een honkbal kapot. Dat filmpje zetten we op de laptop bij het keukenraam. Door het raam doen we koek en zopie haha

5 jaar geleden

Reactie op AvP

Precies dit. We appen iedereen nadat wij het weten. Voor mij zijn al die ' ...
Ik ben ook erg nuchter maar ik vind het toch wel leuk om met onze ouders en broers en zussen er achter te komen of we een jongen of een meisje krijgen. Is hier ook niet een hele party hoor, nu helemaal niet gezien de corona maatregelen. Maar als die er niet waren geweest dan ook niet. Zouden gewoon een bakkie komen doen en dan een ballon lek prikken. Nu doen we het via videobellen

5 jaar geleden

Ik ga gewoon een genderreveal houden alleen wel met beide oudsrs zussen en broers, mijn vriendinnen komen maar blijven in de auto zitten.

5 jaar geleden

We hebben op een grote parkeerplaats alle auto's gezet. Iedereen een pakketje met selfieprops, baby invulkaartje, snacks, roze of blauwe kaart voor op het dashboard. Wij voor de auto's met een kanon.

5 jaar geleden

Wij hebben het gewoon gevierd in de tuin met familie en vrienden, ik laat door corona niet mijn eerste gender reveal party afblazen 😅

5 jaar geleden

Reactie op Chantalkoster88

We hebben op een grote parkeerplaats alle auto's gezet. Iedereen een pakket ...
Dat noem ik nog eens een veilige maar creatieve manier echt super tof :)

5 jaar geleden

Reactie op michellee123

Wij hebben het gewoon gevierd in de tuin met familie en vrienden, ik laat d ...
Namens heel Nederland: bedankt!