18 Reacties

3 jaar geleden

Wat is het?

3 jaar geleden

Is een onderzoek naar eigenlijk alles tijdens de zwangerschap. Je helpt hun dus door mee te doen maar krijgt er waanzinnige echo's voor terug. Plus je bloed en urine en dat van je partner wordt ook na gekeken.

3 jaar geleden

Wat gaaf zeg! Enig idee hoe je daar aan mee kan doen?

3 jaar geleden

Generation R next is alleen voor (aanstaande) ouders in gemeente Rotterdam. Je kan er niet zomaar aan meedoen. Is wel een supergaaf project om onderdeel van uit te maken! Ik promoveer op de info die met de voorgang (Generation R) is verkregen. Een unieke groep met unieke informatie voor de hele medische wereld. Bedankt voor je deelname namens alle andere wetenschappers en artsen!

3 jaar geleden

Reactie op MaritHelena

Wat gaaf zeg! Enig idee hoe je daar aan mee kan doen?

3 jaar geleden

Ik ben ook gevraagd om hier aan mee te doen. Inmiddels is dit twee weken geleden en ik zou gebeld worden maar ben nog niet gebeld. Ben jij ook gebeld nadat ze je aangemeld hebben?

3 jaar geleden

Reactie op Happy-D

Ik ben ook gevraagd om hier aan mee te doen. Inmiddels is dit twee weken ge ...
ik had hetzelfde. bleek dat er een mail in mijn spam box zat. gewoon zelf even mailen of bellen. is echt de moeite waard

3 jaar geleden

Wauwww wat onwijs mooi en waardevol! wij doen ook mee, en ik mag over 3 weken. Ik kijk er nu nog meer naar uit, bedankt voor het delen!

3 jaar geleden

Heel gaaf! 💛

3 jaar geleden

Interessant.. kun je nog meedoen na 7 weken? Zie namelijk dat ze al vroeg echo's maken

3 jaar geleden

Interessant.. kun je nog meedoen na 7 weken? Zie namelijk dat ze al vroeg e ...
nu met de Corona maken ze alleen een echo met 12 en 30 weken. dan ben je dus nog ruim op tijd

3 jaar geleden

Reactie op Mariss1989

nu met de Corona maken ze alleen een echo met 12 en 30 weken. dan ben je du ...
Oh dat is top, ik zal dan eens contact opnemen. Ook of er risico's aan verbonden zijn (is mij namelijk niet helemaal duidelijk wat ze precies doen 😊) maar voel er zeker iets voor om ergens aan bij te kunnen dragen

3 jaar geleden

Ik ben sowieso van België, dus ik kan niet mee doen. Maar wat een mooie echo. Is dit jullie baby zelf? 🙂 want als ik goed kijk zie ik precies iets tussen de beentjes. 🙈

3 jaar geleden

Ik heb morgen mijn eerste echo daar! Ben ZO benieuwd naar de 3d🥰🤩

3 jaar geleden

Reactie op hope. 🍀

Ik ben sowieso van België, dus ik kan niet mee doen. Maar wat een mooie ech ...
dit is onze baby je 😊 tijdens de echo dacht ik ook iets te zien. maar zeker weten we het nog niet ha ha

3 jaar geleden

Ik ben afgelopen donderdag geweest. Ik heb begrepen dat ze de kinderen tot een jaar of 18 volgen. Erg informatief tijdens de echo en goed voor alle andere komende rotterdamertjes

3 jaar geleden

Mijn Ukkie bij generation R🥰

3 jaar geleden

En ons kleine lieffie 🥰