47 Reacties

5 jaar geleden

Ja vet irritant! Het blad en kortingskaart heb ik nu. Blad is wel leuk, kortingskaart heb je volgens mij niks aan...

5 jaar geleden

Dit is DE reden dat ik die doos niet heb aangevraagd. Bij mijn vorige zwangerschap ook eindeloos vaak gebeld, ook na de bevalling. Vond ik heel vervelend. Kan heel slecht nee zeggen dan 😜 Aangegeven dat ik het op internet lezen wanneer ik het wil prettiger vind. Super vervelend voor je dat je nu ergens aan vast zit wat je niet wilt! Misschien wanneer je het mailtje hebt ontvangen (misschien in je spam?) gelijk afmelden ervan.

5 jaar geleden

1x gebeld 3 weken terug, en meteen laten weten dat ik geen abonnement hoef omdat ik de bladen liever gewoon los koop in de winkel. Daarna nooit meer wat gehoord😊

5 jaar geleden

Ja super vaak! Ik word elke dag gebeld, maar neem niet meer op.. ik heb wel wat anders aan m'n hoofd haha.. Succes ermee😘

5 jaar geleden

Ik had er ook last van heb het nummer gewoon geblokkeerd. Het is een keer klaar natuurlijk haha

5 jaar geleden

Heb ik gehad met mijn eerste zwangerschap die uiteindelijk een miskraam werd. Ook helemaal mee laten slepen uiteindelijk had ik een abonnement op het tijdschrift en een pasje voor korting. Heeft een tijd geduurt voordat ik eraf was. Het lijken wel energiebedrijven die continu bellen. Best vervelend. Nu nog geen last van gelukkig.

5 jaar geleden

Ik heb hun telefoonnummer geblokkeerd ik werd helemaal gek van ze. Vreselijkb

5 jaar geleden

Ja echt... Word er niet goed van. Heb het nummer gewoon geblokkeerd. Pff word er niet goed van.

5 jaar geleden

Ik heb 1 x een telefoontje gehad en gelijk duidelijk geweest.. sindsdien heb ik ze niet meer gehoord

5 jaar geleden

Ja ik heb het nummer ook geblokkeerd, ze blijven maar bellen. Bij vorige zwangerschap ook van alles laten aansmeren. Vervolgens een paar keer over gebeld om het af te zeggen maar dat werd nooit goed verwerkt en ze blijven maar geld afschrijven😡

5 jaar geleden

Dan vraag ik hem mooi niet aan denk ik 🙈 Heb daar echt een hekel aan. Of kun je ook een nepnummer en email invullen? Ik wissel vaak de laatste cijfers om haha

5 jaar geleden

Daarom vraag ik al die gratis dozen niet aan! 9 van de 10 dingen die erin zitten is reclame etc heb zelf jaren bij prenatal gewerkt en dan de dingen die erin zitten kosten een paar euro🤣 dus ik bespaar me eigen ook al die reclame!

5 jaar geleden

Reactie op Aprilbaby3

Ja ik heb het nummer ook geblokkeerd, ze blijven maar bellen. Bij vorige zw ...
Stuur een aangetekend schrijven op. Dan kunnen ze toch niet anders?

5 jaar geleden

Ik was hiervoor gewaarschuwd op dit forum. En heb “per ongeluk” een typfout gemaakt in mijn telefoonnummer...

5 jaar geleden

1 keer gebeld en daarna bij het bel mij niet register aangegeven dat ze mij niet meer mogen bellen..tot nu toe heb ik ze niet meer gehoord

5 jaar geleden

Volgens mij bellen ze je niet als je in het bel-me-niet-register staat. Hier nog geen telefoon gehad in ieder geval, en we hebben 3 verschillende dozen gehad (waaronder ouders van nu)

5 jaar geleden

Reactie op Kimmetje90

1x gebeld 3 weken terug, en meteen laten weten dat ik geen abonnement hoef ...
Heb ik inderdaad ook aangegeven. Maar ze bleef wel eindeloos aandringen, tot vervelends toe. Het zal je werk maar zijn...

5 jaar geleden

Klopt! Op hele ongunstige tijden belde ze. Ik heb het telefoonnummer gewoon geblokkeerd nu

5 jaar geleden

Ik zet bij al dit soort dingen altijd het telefoonnummer 0612345678 (arme persoon in NL die misschien echt dat telefoonnummer heeft 🙈)

5 jaar geleden

Ik heb de box wel maar ik heb net een typefoutje gemaakt in mijn telefoonnummer. Super irritant anders 🤫