16 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb het ook heel erg gehad. Gynaecoloog heeft het gecheckt en kwam doordat er veel spanning staat op de groeiende buik, ook vanaf de binnenkant.
Ze gaf aan dat het daarom extra belangrijk is dat ik mijn rechte buikspieren nu niet meer belast, omdat de kans op een navelbreuk hierdoor nu een stuk groter is.
5 jaar geleden
Dat is meestal de navel die steeds meer naar buiten gaat, heb ik nu ook al een paar weken en die groeit steeds meer eruit. Ziet er nie uut馃ぃ馃ぃ馃ぃ
5 jaar geleden
In het begin een heel pijnlijke navel! Leek alsof er iemand een haakje aan vast had gemaakt en er van binnen aan trok... nu gevoelig vel bovenaan m鈥檔 buik, onder m鈥檔 borsten. Een heel doof gevoel 馃槙 en soms ook echt pijnlijk. Heb ook allemaal steelwratjes onder m鈥檔 borsten gekregen 馃檮
5 jaar geleden
Reactie op Ravenmom
In het begin een heel pijnlijke navel! Leek alsof er iemand een haakje aan ...
ja hier ook last onder mijn borsten..Voelt branderig aan. Ik vond niet direct iets op internet..Blij dat ik niet alleen ben. Maar wat is het feitelijk?
5 jaar geleden
Hier ook, maar ik heb een navelpiercing gehad. Had al snel een zwangerschapspiercing in, in de hoop dat ik hem dan kon houden. Maar helaas vond mijn huid dat naar mate de tijd t贸ch echt niet leuk en heb ik hem er toch uit moeten halen. Nu een gescheurd stukje huid, maar er zit weinig gevoel in.
Mijn navel zelf is wel erg gevoelig, maar hij steekt er nu ook uit 馃お
5 jaar geleden
Reactie op Mama voor de 2 keer
ja hier ook last onder mijn borsten..Voelt branderig aan. Ik vond niet dire ...
Gyne zei zenuwen die gekneld geraken, of omdat mijn borsten die ineens groter zijn tegen mijn buik schuren die ook ineens naar voor is gekomen. Enigste wat hielp bij mij was mijn bh bandjes iets vaster doen zodat m鈥檔 borsten niet zo hard zouden hangen en schuren tegen m鈥檔 vel 馃檲