16 Reacties

5 jaar geleden

Toevallig bij mij ook sinds 2 dagen! Een soort schraal gevoel ofzo, heel vreemd. Merk dat veel smeren wel wat verlicht.

5 jaar geleden

Ik heb het ook heel erg gehad. Gynaecoloog heeft het gecheckt en kwam doordat er veel spanning staat op de groeiende buik, ook vanaf de binnenkant. Ze gaf aan dat het daarom extra belangrijk is dat ik mijn rechte buikspieren nu niet meer belast, omdat de kans op een navelbreuk hierdoor nu een stuk groter is.

5 jaar geleden

Aan de rechter kant rond mijn navel voel ik een verdoofd gevoel, had ook een dag het gevoel dat mijn spier was aant scheuren heel raar weet ik maar kan het anders ook niet beschrijven. En sinds dien ineens verdoofs gevoel

5 jaar geleden

Ik wou hier net een topic over schrijven alleen dan net anders. Bij mij voelt het zeg maar alsof er iemand constant met z'n vinger in me navel zit en dan dat plas gevoel krijgen 馃ぃ bij vorige zwangerschap geen last van gehad. Mijn navel is btw ook niet naar buiten geplopt.

5 jaar geleden

Dat is meestal de navel die steeds meer naar buiten gaat, heb ik nu ook al een paar weken en die groeit steeds meer eruit. Ziet er nie uut馃ぃ馃ぃ馃ぃ

5 jaar geleden

Heb hier sinds een paar dagen ook echt last van .. vooral op de plek waar mijn piercing zat.. lijkt of de gaatjes gaan scheuren 馃檴馃檲

5 jaar geleden

Ik heb meer last van jeuk rond de navel! Maar niet dat het naar buiten groeit, ik had namelijk een groot gat die wel kleiner word Haha.

5 jaar geleden

Reactie op Eva2810

Aan de rechter kant rond mijn navel voel ik een verdoofd gevoel, had ook ee ...
Dat heb ik ook precies ja, heel de huid eromheen voelt doof. Heb morgen controle, zal dit ook even aangeven

5 jaar geleden

Reactie op TM...

Dat heb ik ook precies ja, heel de huid eromheen voelt doof. Heb morgen con ...
Laat je weten wat ze erover zeggen? Heb pas 8maart terug een controle, duurt altijd zo lang 馃ぃ馃槄

5 jaar geleden

Ik heb ook gevoelige plekken rond de navel. Vk zei dat navel een litteken is (duh) maar groot deel ervan zit aan de binnenkant van de buik. En met een grote baarmoeder, schuurt dat er steeds langs. Dat kan pijnlijke plekken opleveren. Niks erg dus, wel vervelend...

5 jaar geleden

In het begin een heel pijnlijke navel! Leek alsof er iemand een haakje aan vast had gemaakt en er van binnen aan trok... nu gevoelig vel bovenaan m鈥檔 buik, onder m鈥檔 borsten. Een heel doof gevoel 馃槙 en soms ook echt pijnlijk. Heb ook allemaal steelwratjes onder m鈥檔 borsten gekregen 馃檮

5 jaar geleden

Verloskundige denkt toch de huid iets te strak staat en moeite heeft met meegroeien. Zou begin van striae kunnen zijn. Veel smeren en voorzichtig masseren met olie was het advies!

5 jaar geleden

Reactie op Ravenmom

In het begin een heel pijnlijke navel! Leek alsof er iemand een haakje aan ...
ja hier ook last onder mijn borsten..Voelt branderig aan. Ik vond niet direct iets op internet..Blij dat ik niet alleen ben. Maar wat is het feitelijk?

5 jaar geleden

Hier ook, maar ik heb een navelpiercing gehad. Had al snel een zwangerschapspiercing in, in de hoop dat ik hem dan kon houden. Maar helaas vond mijn huid dat naar mate de tijd t贸ch echt niet leuk en heb ik hem er toch uit moeten halen. Nu een gescheurd stukje huid, maar er zit weinig gevoel in. Mijn navel zelf is wel erg gevoelig, maar hij steekt er nu ook uit 馃お

5 jaar geleden

Oh dit is herkenbaar. Lijkt soms wel aan de houding te liggen, hoe ik dan lig zeg maar. Alsof er druk op staat? Toch eens aangeven met volgende controle.

5 jaar geleden

Reactie op Mama voor de 2 keer

ja hier ook last onder mijn borsten..Voelt branderig aan. Ik vond niet dire ...
Gyne zei zenuwen die gekneld geraken, of omdat mijn borsten die ineens groter zijn tegen mijn buik schuren die ook ineens naar voor is gekomen. Enigste wat hielp bij mij was mijn bh bandjes iets vaster doen zodat m鈥檔 borsten niet zo hard zouden hangen en schuren tegen m鈥檔 vel 馃檲