34 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben vandaag glazen flessen van Dr. Brown’s gekocht. Wou altijd al glazen.

5 jaar geleden

Glazen lijkt me ook gevaarlijk en ja wij zijn ook met plastic flessen op gegroeid en er ook niet ziek van geworden dus gwn iets kiezen waar jou hart naar kiest dus glas of plastic beide gevaarlijk

5 jaar geleden

Ik heb plastic en maar goed ook want als ze ouder zijn dan kunnen ze er ook mee gooien 🙈 De calma werkte bij ons van geen meter...

5 jaar geleden

Ik ga voor glas maar ga echt er ok mee omspringen als ze bvb bij oma en opa plastic zouden krijgen. Geen probleem. Maar zelf voel ik me prettiger bij glas.

5 jaar geleden

Ik ga er een kopen van roestvrijstaal! Bekijk bijvoorbeeld de Pura flessen. Licht (in tegenstelling tot glas), vergaat nooit (in tegenstelling tot plastic en glas), laat geen licht door waardoor de melk beter blijft en goed voor het milieu. Met de Pura flessen kan het ook meegroeien met de baby door verschillende doppen te kopen.

5 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Ik heb plastic en maar goed ook want als ze ouder zijn dan kunnen ze er ook ...
Haha ja ik zou de glazen ook meer voor in het begin gebruiken. Ik lees inderdaad meer slechte ervaringen over de calma speen... ga hier nog even over nadenken

5 jaar geleden

Reactie op lauravmr

Ik ga er een kopen van roestvrijstaal! Bekijk bijvoorbeeld de Pura flessen. ...
Thanks voor de tip zal er eens naar kijken

5 jaar geleden

Ik wil zelf de Difrax flesjes gaan gebruiken, vind ze erg handig en zullen toch minder snel breken 😬 En dat ze deeltjes loslaten is volgens mij niet echt waar. De flesjes van bijvoorbeeld Difrax zijn BPA vrij en vrij van weekmakers en kunnen dus echt geen kwaad. Ze zijn gemaakt om hergebruikt te worden. Frisdrank/spaflesjes zijn juist gemaakt voor eenmalig gebruik.

5 jaar geleden

Plastic van Dr. brown. Dat plastic loslaat zal me een worst wezen. Zoveel mensen hiervoor zijn gevoed met dat soort flessen en ineens is t schadelijk. Ze verzinnen vast en zeker nog wel iets over de glazen flessen. T zal wel meevallen.

5 jaar geleden

Ik wil zelf de Difrax flesjes gaan gebruiken, vind ze erg handig en zullen ...
Roep dat maar niet te hard dat ze niet kunnen breken.. toen onze dame wat ouder was zijn er toch echt wel wat flessen gesneuveld. Hoe ze het voor elkaar kreeg 🧐

5 jaar geleden

Dit word al tig jaar zo gedaan. Jammer dan. Mn dochter is groot en gezond.

5 jaar geleden

Reactie op moontje_mona

Roep dat maar niet te hard dat ze niet kunnen breken.. toen onze dame wat o ...
Minder snel daarom 😂 alles kan kapot natuurlijk Hihi

5 jaar geleden

Reactie op lauravmr

Ik ga er een kopen van roestvrijstaal! Bekijk bijvoorbeeld de Pura flessen. ...
Zien er mooi en interessant uit! Koop je er dan een of meerdere? Deze van Pura houd ik in m'n achterhoofd! Qua kosten valt het me ook best mee.

5 jaar geleden

Reactie op EVB93

Plastic van Dr. brown. Dat plastic loslaat zal me een worst wezen. Zoveel m ...
Sluit ik me helemaal bij aan! Kids krijgen ook plastic bijtringen en spenen zo kan je achter alles wel iets zoeken🤷🏻‍♀️

5 jaar geleden

Minder snel daarom 😂 alles kan kapot natuurlijk Hihi
Yep vraag me niet hoe maar de bodems kunnen klappen 🤣

5 jaar geleden

Glazen zwz ❤️

5 jaar geleden

Reactie op rhm

Glazen zwz ❤️
Glazen zijn veel beter ze stinken niet na tijd ze verkleuren niet en blijf melk beter in l

5 jaar geleden

Zien er mooi en interessant uit! Koop je er dan een of meerdere? Deze van P ...
Nee, je koopt een fles, alleen je je hebt eerst een tuit, en daarna vervang je de dop door een rietje.

5 jaar geleden

Reactie op EVB93

Plastic van Dr. brown. Dat plastic loslaat zal me een worst wezen. Zoveel m ...
Eens! We wonen hier in de eerste wereld, producten moeten aan 1000 voorwaarden voldoen, en wij hebben de weelde ons druk te maken over dergelijke zaken, komt vast goed.