16 Reacties

5 jaar geleden

Hier hetzelfde ! Inspiratie is er volop, maar waar haal je ze vandaan... ik zou toch graag eerst gordijnen willen zien, voordat ik bestel.😏

5 jaar geleden

Wij zijn hier ook nog mee bezig, willen graag eerst zien wat we kopen. Maar we hebben ook rolluiken + ze slaapt ‘s nachts eerst bij ons, dus vind ik het (voor nu, weet niet of ik volgende week denk haha) niet erg als het wat later is. Hopelijk gaan ooit de winkels weer open 😁

5 jaar geleden

Ik heb de mijne besteld via https://www.voordeelgordijnen.nl je kunt gratis stalen aanvragen (onbeperkt) ik heb ze afgelopen zondag besteld dus helaas nog niet binnen. Maar las wel goede recensies op trustpilot

5 jaar geleden

Wij hebben ook rolgordijnen maar toch voor de gezelligheid gekozen voor gordijnen. Besteld via Veneta, eerst proefstaaltjes aangevraagd en zo een keuze gemaakt.

5 jaar geleden

Wij hebben ze vlak voor de lockdown bij Leen Bakker besteld, volgende week kunnen we ze ophalen. Verduisterende groene gordijnen zijn het. Kleur online was iets anders dan in de winkel, dus ik snap goed dat je zoiets in het echt wilt zien voordat je bestelt...

5 jaar geleden

Leen bakker 😍

5 jaar geleden

😍

5 jaar geleden

Reactie op maanzaadje19

Leen bakker 😍
Mooi!! Welke (kleur) gordijnen van leen bakker zijn dit?

5 jaar geleden

Ik heb 1 verduisterd gordijn gekocht bij de wehkamp en zelf korter gemaakt met het strijkvlies dat erbij zat.

5 jaar geleden

Wij hebben een verduisterend rolgordijn bij de Jysk vandaan, maar inderdaad voor de aankleding ook gordijnen (niet verduisterend). Ook zit haar kamertje op het zuiden, dus veel zon. Deze gordijnen komen bij de Leen Bakker vandaan, ‘Xavi’. We hebben ze beneden ook voor de grote raampartij 😁

5 jaar geleden

Mijn vader werkt in de gordijnen. Dus deze op maat laten maken😍

5 jaar geleden

1 op maat laten maken bij leen bakker, ook redelijk snel binnen gekregen (rest van babykamer is nog niet klaar dus daar niet op letten haha)

5 jaar geleden

Reactie op brittvl

Mijn vader werkt in de gordijnen. Dus deze op maat laten maken😍
Heel mooi kleur!

5 jaar geleden

Kwantum goede ervaringen mee, daar kun je ze op maat laten maken. Ik kies voor witte, want hebben ook rolluiken dus gordijnen zijn puur ter decoratie. Denk dat ik kies voor in-betweens. Nog geen keuze gemaakt!

5 jaar geleden

Reactie op DiamondDessert

Mooi!! Welke (kleur) gordijnen van leen bakker zijn dit?
Noud Beige!

5 jaar geleden

Grijs met sterren van de leenbakker😍😍🥰