32 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Greetdr
Wij zitten nog steeds te wachten op onze kleine man zijn eerste woordje. Hi ...
Dat komt vanzelf! Het ene kind ontwikkelt zich eerst wat meer fysiek, het andere met taal en het andere met eten of wat anders. Brabbelen is een goede voorbereiding op praten.
één jaar geleden
Mijn dochter is fan van Cars en dan vooral Takel. Ze heeft nu ook kleine autootjes er van. Ze blijft Takel maar ‘Bakel’ noemen. Ze wijst dan ook naar de TV en kijkt mij vragend aan: “Bakel?”
Toch wel cute ☺️
We moeten alleen wel opletten dat we zelf niet de hele tijd Bakel blijven zeggen 🤣
één jaar geleden
Nee, ja, auw, appel, schildpad, aap, mama, mij, tr(actor), neus, bal, uit, vis... ga zo maar door. Ik smelt zo als ze echt woordjes zoals dit zegt 🥺 en mama’s die zich zorgen maken dat hun kindjes nog niet (veel) woordjes zeggen: mijn dochter zei ook bijna niks totdat ze ging lopen en toen ineens binnen een halve maand kon ze heel veel woordjes zeggen ineens. Alsof ze eerst wilde leren lopen en daarna zich ging focussen op de taal. No worries dus ❤️
één jaar geleden
Reactie op Josepha
Een nieuw woordje hier dat hij zelf heeft bedacht voor piemel: poemie. Wij ...
Jammer dat je nog geen filmpjes kan uploaden. Wij hadden net het volgende gesprek: 'Jij bent een?' 'Meisje' 'en Wessel (neefje) is een?' 'jongen'. 'Jongens hebben een?' 'Piemel' 'en meisjes hebben een?' 'Caviaaaaa!'.
één jaar geleden
Reactie op Annaghha
Jammer dat je nog geen filmpjes kan uploaden. Wij hadden net het volgende g ...
Die van ons snapt nog niet eens het verschil tussen jongen en meisje. Iedereen noemt ze meisje, jong en oud. Dus iedereen die we op straat tegenkomen wordt heel enthousiast begroet met: MEISJE!!
één jaar geleden
Haha geweldige uitspraken allemaal!
Onze dame begint ook steeds meer woordjes te zeggen:
Auto = aaatie-aaah.
Eten = eeete-eeeh (en dan probeert ze zo snel mogelijk in haar Tripp Trapp te klimmen).
Oh ja en Bumba = mamaaaa! En dan ook precies op die enthousiaste als in de intro van Bumba 😅.