12 Reacties
vor 2 Jahren
Hoi,
Ons zoontje drinkt ook nog steeds groeimelk, hij is 18maand geweest. Een flesje s morgens en eentje s avonds. Mij werd altijd gezegd zolang ze het willen, het geen kwaad kan 🤷♀️
vor 2 Jahren
Hier ook nog opvolgmelk, ongeveer 1,5 tot 3 flesjes per dag (1,5 tot 2 overdag en soms in de nacht nog 1). Ze krijgt bij ons gewoon als ze vraagt, blijkbaar heeft ze er dan behoefte aan🤷🏻♀️
Ben wel benieuwd: waarom zou t niet mogen eigenlijk?
vor 2 Jahren
In vermoed dat je van Nederland bent? In België zegt het consultatiebureau hier niets van en mag het kindje melk drinken zolang het wil... Dus zo erg zal het wel niet zijn. Als ze graag groeimelk drinkt dan zou ik gewoon verder doen. Doe ik hier ook (enkel 's morgens want dan wil ze ook niets anders, en 's avonds).
vor 2 Jahren
Hier sinds kort van de fles af. Ik geef in de ochtend 1 beker melk en in de middag na het avond eten een bakje kwark of yoghurt. Na het tandenpoetsen krijgt ze in bed nu nog een flesje met water en als ze wil kan ze dan drinken. Binnenkort wil ik proberen of dit ook uit een beker lukt.
vor 2 Jahren
Hier al voor dat hij 1 jaar werd geen opvolgmelk meer. Hij wilde geen fles meer, ik was klaar met dure opvolgmelk weg gooien. Gewoon melk krijgt hij. Zo ie zo niets mee naar bed hij krijgt gewone melk tussen de middag en savonds bij warm eten gewoon toetje yoghurt
vor 2 Jahren
Mijn dochter drinkt sochtends een fles opvolgmelk want ze drinkt geen gewone melk en lust geen pap of iets. Vind het ook een fijn opstartmomentje van de dag🥰 verder krijgt ze geen opvolgmelk, alleen in de ochtend. Lijkt me niet zo'n probleem
vor 2 Jahren
Ik geef savonds nog een flesje van 180ml maar ben wel al een tijdje overgestapt van groeimelk naar havermelk. Weet niet of dat beter is hoor. En hij drinkt het ook in zijn bedje op en draait zich dan om om in slaap te vallen. Heb nu wel wat moeite met wanneer ik dan tandjes moet poetsen 😅 gebeurd hier eigenlijk veel minder dan dagelijks 😬
vor 2 Jahren
Wat een raar advies van je kinderarts 🤔 mijn zoontje van 19 maanden drinkt ook nog 2 flesjes groeimelk per dag en een zoontje van een vriendin krijgt ook nog een flesje s avonds en is 3... ik zou er niet teveel belang aan hechten melk is net goed voor ze zolang het maar geen maaltijden vervangt