6 Reacties

11 dagen geleden

Hier valt ze ook alleen in slaap als we er naast liggen, prima toch? Ooit vindt ze dat ze hier te groot voor is en wil ze dit niet meer, tot die tijd prima als het hierdoor geen gevecht is?

8 dagen geleden

Ons zoontje vroeg op een gegeven moment zelf om een groot bed, anders had ik hem gewoon nog in zn ledikant laten liggen. Denk dat een ledikant gewoon net wat meer geborgenheid/veiligheid geeft ofzo.

8 dagen geleden

Reactie op Sdv95

Ons zoontje vroeg op een gegeven moment zelf om een groot bed, anders had i ...
Denk het ook wel idd!

8 dagen geleden

Reactie op Kruimel90

Hier valt ze ook alleen in slaap als we er naast liggen, prima toch? Ooit v ...
Zeker, alleen heb ik nog een baby van 6 maanden dus ik kan niet altijd naast m liggen, dat is t hele punt

7 dagen geleden

Reactie op Kersje5

Zeker, alleen heb ik nog een baby van 6 maanden dus ik kan niet altijd naas ...
Ik snap het, ik heb er nog 1 van 4 maanden maar de strijd om haar alleen te laten gaan slapen is langer dan er bij blijven, daarom doen wij het wel.

5 dagen geleden

Wat wij hebben geprobeerd wat destijds werkte was om allebei de bedjes in de kamer te zetten en hem een tijdje te laten kiezen. Wordt vaak nog ledikant, maar dan is de associatie dat hij op kamer staat en het niet hoeft al een winst. Na een week dat heb ik hem toen wanneer wij naar bed gingen overgetild van ledikant naar peuterbed zodat hij daar in zou wakker worden. Toen kwam de interesse vanzelf en konden we een bedritueel met liedjes en voorlezen enz doen in zn grote bed. En anders lekker loslaten. Als je het ledikantje niet persee nodig hebt (hadden wij wel voor baby die eraan kwam) dan is nachtrust zoveel belangrijker/ fijner. Alles op zn tijd