8 Reacties

één jaar geleden

Ik gebruik Yari Yari, ook omdat ze krullen heeft.

één jaar geleden

Ik gebruik voor mijn dochter mini haarelastiekjes, die kan ik redelijk strak erin maken en dan gebruik ik er een stuk of 6 totaal zodat het in ieder geval uit haar ogen is. Haarklipjes gebruik ik ook maar die kan ik ieder uur weer opnieuw doen

één jaar geleden

Ik gebruik shea butter als "gel" voor mijn dochter, blijft heel goed zitten vind ik en er is heel weinig voor nodig. Ook nog eens goed voor het haar en geen probleem als het per ongeluk in de mond beland

één jaar geleden

Ik.gebruik die van natural heroes, bij Kruidvat te koop (niet alle filialen) bijvoorbeeld Holland en barret heeft ook eentje die 3 x zo duur is voor hetzelfde product dus zou echt voor deze gaan, gaat ook super lang mee

één jaar geleden

Ja ik ben ook op zoek naar iets! Dus lees even mee

één jaar geleden

Hier zelfde probleem. Ze heeft best al lang haar maar erg dun, de zijkanten zijn allemaal dunne ‘baby’ haartjes die net niet lang genoeg zijn om mee te krijgen in een staart/knotje. Hierdoor lijkt het altijd slordig.. zal het shea butter eens proberen.

één jaar geleden

Ik gebruik soms de gel van zwitsal, je kamt het er zo uit alleen dus niet erg long lasting/speelproof😅