10 Reacties

5 jaar geleden

Rustig aan en je niet te druk maken!

5 jaar geleden

Heb ik vorige week ook gehad! Alleen dan met mix waar alleen melk bij moet ben niet ziek geworden hoor! En vandaag nog een hele goeie termijn echo gehad

5 jaar geleden

Niet zo panikeren. Zelfs al eet je een rauw ei moet je al de pech hebben dat je er iets van oploopt.

5 jaar geleden

Idd niet druk maken joh! De kans dat er echt iets in zit is zo klein.

5 jaar geleden

Nee, niks aan de hand!

5 jaar geleden

Ik zou me er niet zo druk om maken.. Rauw ei wordt alleen afgeraden voor salmonella, maar dat komt bijna niet voor. Die kans is echt heeeeel klein. Volgens mij is dat ook vooral vervelend voor jezelf als je het krijgt en niet persee gevaarlijk voor de baby. Ik eet regelmatig een ei die niet helemaal door en door gekookt is.

5 jaar geleden

Ik zou me er niet zo druk om maken.. Rauw ei wordt alleen afgeraden voor sa ...

5 jaar geleden

Ze adviseren geen rauwe eieren te eten omdat je als je zwanger bent iets zieker kan worden van een salmonella besmetting. Kan geen kwaad voor de baby maar is gewoon vervelend voor jezelf. Ik ben zelf niet super voorzichtig met rauw ei. Eet het niet express maar heb zondag nog taart gegeten die niet helemaal gaar was in het midden...

5 jaar geleden

De stress die je er van krijgt is schadelijker dan wat je gegeten hebt. Jouw lichaam en de baby kunnen echt wel wat hebben en het komt zeeeer zelden voor dat er salmonella in een ei zit. Dusssss rustig aan en ontspan...