7 Reacties

één maand geleden

Hier ook een drama, soms helpt het als ik een duikbril opzet. Dan komt er minder water in zijn ogen. Maar de gouden tip hoor ik ook graag.

één maand geleden

Hier ook een drama gehad! Wij bereidde haar elke keer voor als wij haar haren gingen wassen. Nu weet ze dat ze naar boven moet kijken en haar ogen dicht moet doen. Hebben ook genoeg droge washandjes oid om haar voorhoofd en ogen droog te maken na het wassen. Ze waar ook mijn haren wel eens waarbij ik ook uitleg wat ik doe. Misschien heb je er wat aan :)

één maand geleden

Ja hier nog een, stapt in het zwembad nu inmiddels wel met lol onder de kinderdouche maar zodra de shampoo in t zicht komtt.......

één maand geleden

Hier ook drama. Oplossing gewoon maar eens in de twee maanden haren wassen. Kan prima met die kinderharen. Ik denk dat echt dwingen niet de oplossing is. Hier helpt het om het in bad te doen en dan dat ze op haar vader ligt met haar hoofd naar achter. En veel praten.

één maand geleden

Ik doe een washand voor haar ogen, dat helpt vaak wel. En niet te vaak zoals hier al gezegd word.

één maand geleden

Wij wassen het hier ook echt niet vaak nu, maar het word niet vet, en word wel iedere dag uitgekamd met een klittenspray dus ruikt altijd lekker. Ik pak haar nog steeds maar gewoon vast onder de douche, maak spelenderwijs haar haren een beetje nat, zeep erin en dan maar snel onder de kraan. Flinke tranen dus daarna even knuffelen onder de douche en dan is het weer oke… wel fijn om te lezen dat niet iedereen om de x dagen de haren wast…

20 dagen geleden

Hier gaat het beter nu hij het zelf doet! Wordt niet perfect schoon maar beter dan het gekrijs