7 Reacties
één maand geleden
Hier ook een drama gehad! Wij bereidde haar elke keer voor als wij haar haren gingen wassen. Nu weet ze dat ze naar boven moet kijken en haar ogen dicht moet doen. Hebben ook genoeg droge washandjes oid om haar voorhoofd en ogen droog te maken na het wassen. Ze waar ook mijn haren wel eens waarbij ik ook uitleg wat ik doe. Misschien heb je er wat aan :)
één maand geleden
Ja hier nog een, stapt in het zwembad nu inmiddels wel met lol onder de kinderdouche maar zodra de shampoo in t zicht komtt.......
één maand geleden
Wij wassen het hier ook echt niet vaak nu, maar het word niet vet, en word wel iedere dag uitgekamd met een klittenspray dus ruikt altijd lekker. Ik pak haar nog steeds maar gewoon vast onder de douche, maak spelenderwijs haar haren een beetje nat, zeep erin en dan maar snel onder de kraan. Flinke tranen dus daarna even knuffelen onder de douche en dan is het weer oke… wel fijn om te lezen dat niet iedereen om de x dagen de haren wast…
20 dagen geleden
Hier gaat het beter nu hij het zelf doet! Wordt niet perfect schoon maar beter dan het gekrijs