11 Reacties

6 maanden geleden
Hier ook een drama gehad! Wij bereidde haar elke keer voor als wij haar haren gingen wassen. Nu weet ze dat ze naar boven moet kijken en haar ogen dicht moet doen. Hebben ook genoeg droge washandjes oid om haar voorhoofd en ogen droog te maken na het wassen. Ze waar ook mijn haren wel eens waarbij ik ook uitleg wat ik doe. Misschien heb je er wat aan :)

6 maanden geleden
Ja hier nog een, stapt in het zwembad nu inmiddels wel met lol onder de kinderdouche maar zodra de shampoo in t zicht komtt.......

6 maanden geleden
Wij wassen het hier ook echt niet vaak nu, maar het word niet vet, en word wel iedere dag uitgekamd met een klittenspray dus ruikt altijd lekker. Ik pak haar nog steeds maar gewoon vast onder de douche, maak spelenderwijs haar haren een beetje nat, zeep erin en dan maar snel onder de kraan. Flinke tranen dus daarna even knuffelen onder de douche en dan is het weer oke… wel fijn om te lezen dat niet iedereen om de x dagen de haren wast…

5 maanden geleden
Hier gaat het beter nu hij het zelf doet! Wordt niet perfect schoon maar beter dan het gekrijs

3 weken geleden
Hier was dat een paar maanden geleden ook aan de orde. Ze had het elke keer over dat de zeep pijn deed in haar ogen terwijl de zeep daar niet eens kwam🫠 maar inderdaad eerst haar zelf laten wassen, daarna wassen wij het na en dat ging een hele tijd heel goed en nu vraagt ze zelf of we haren gaan wassen en vind ze het ook prima om te doen, alleen uitspoelen vind ze soms nog een ramp maar dat is lang niet meer zo erg als een paar maanden geleden

3 weken geleden
Reactie op zwanger17
Hier was dat een paar maanden geleden ook aan de orde. Ze had het elke keer ...
Wat fijn! hier is het nog steeds een net zo groot drama helaas, ook een van de redenen waarom ik er erg tegenop zie om met haar naar zwemles te gaan volgend jaar met t chloor en de haren die goed gewassen moeten worden, maar hopelijk is het dan al een stukje minder...

3 weken geleden
Je dochter mee laten kijken als jij je eigen haren wast? Of samen met je dochter de haren van een pop wassen?
Hier werkt een washand op de voorhoofd/over de ogen leggen goed tijdens het haren wassen. De washand houdt ze zelf vast.

3 weken geleden
Misschien zijn er bibliotheekboeken of kinderfilmpjes op YouTube over haren wassen wat je kan voorlezen / laten zien