6 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter drinkt ook bij haar boterham een beetje havermelk, ze vind het ook erg lekker. Volgens mij mag het geen vervanging zijn van opvolgmelk omdat er niet genoeg vitamines en al die andere dingen inzitten. Maar als je zegt gewoon een beetje als drinken lijkt het mij geen probleem toch

2 jaar geleden

Reactie op Daphnevm

Mijn dochter drinkt ook bij haar boterham een beetje havermelk, ze vind het ...
Ja zo dacht ik idd ook! Tot ik het ging opzoeken, ging ik toch weer twijfelen. Stom eigenlijk!

2 jaar geleden

Zit volgens mij niet genoeg ijzer in.. mijn zoontje is ook echt gék op de havermelk die in mijn cappuccino gaat haha! Zo leuk al het ontdekken met eten he!

2 jaar geleden

Op de website van het Voedingscentrum staat als enige argument dat het niet geschikt is, dat er niet voldoende voedingsstoffen inzitten. Als je het als extraatje ziet lijkt het me dus niet zo’n probleem?

2 jaar geleden

Mijn dochter (10 maanden) krijgt altijd amandelmelk met haar havermout als ontbijt. En dat krijgt ze al sinds ze 6/7 maanden is. En haar flesjes krijgt ze daarnaast ook.

2 jaar geleden

Als je het niet geeft als vervanging van kunstvoeding of borstvoeding is het geen probleem. Gewoon als extraatje dus.