6 Reacties

4 jaar geleden

Mijn kinderarts gaf aan dat ik de gewone opvolgmelk (poeder) mag gebruiken tot 2 jaar. Aangezien ze het hier heel goed op doen en dit lekker vinden blijf ik het gewoon geven. (Ik blijf wel de nr 2 gebruiken zonder onnodige extra suikers en toevoegingen)

4 jaar geleden

Ik geef savonds nog een fles opvolgmelk (geitenmelk) en sochtends krijgt ze havermelk van alpro, groeimelk staat erop, daar zijn de belangrijke dingen die ze nodig hebben aan toegevoegd.

4 jaar geleden

Ik geef sojamelk ongezoet van de Appie. Hier zit net zoveel eiwit, calcium en ijzer in als gewone melk en er is vitamine D aan toegevoegd! Kan dus prima hoor!

4 jaar geleden

Mijn zoontje krijgt sinds een paar weken 2x per dag de Alpro haver groeimelk en hij doet het er super goed op馃槉

4 jaar geleden

Merkte jullie ook iets aan je kindje als je gewone koemelk gaf? Of hebben jullie dat niet geprobeerd?

4 jaar geleden

Onze dochter heeft KMA en onze kinderarts raadde aan met Pepti door te gaan (helaas nog niet over ze allergie heen). Ze gaf aan dat in havermelk nog niet voldoende stoffen zaten. Ik geef het nu wel s middags bij het brood en dan vind ze het heel lekker!