HCG 281, 4w5d

jljljl
5 dagen geleden
Volgen
Hallo, Ik kreeg juist van de huisarts (een vervanger) de resultaten van het bloedonderzoek van gisteren. Mijn HCG is 281, gisteren was ik 4w5d. Ik vroeg of het normaal was en haar antwoord was ‘jaja’. Nu lijkt deze waarde mij laag, is er iemand die mij gerust kan stellen? 😔 Of moet ik mij zorgen maken?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
Célinetje
5 dagen geleden
Mijn waarde was op 4w1d 290. De waardes liggen heel uiteenlopend heb ik al opgevangen..
  • Rapporteren
brittvl
5 dagen geleden
Misschien een hele stomme vraag. Maar ik heb geen bloed laten prikken. Waarom hebben jullie dit laten doen. Was daar een bepaalde indicatie voor?
  • Rapporteren
Tessie17
5 dagen geleden
Moet je nu al een bloedtest doen dan?
  • Rapporteren
Célinetje
5 dagen geleden
Reactie op brittvl
Misschien een hele stomme vraag. Maar ik heb geen bloed laten prikken. Waarom hebben jullie dit laten doen. Was daar een bepaalde indicatie voor?
Ik heb Pregnyl moeten spuiten om een eisprong te krijgen. De zwangerschapstest kon vals positief zijn door die Pregnyl. Enkel een bloedtest kon 100% juist zijn 😊
  • Rapporteren
jljljl
5 dagen geleden
De gynaecoloog had gevraagd om voor de zekerheid nog eens bloed te laten onderzoeken. (Dat is in BE misschien anders dan in NL)
  • Rapporteren
Jannickthoelen
5 dagen geleden
Ey, ik kan je spijtig genoeg niet helpen. Maar het is bij elke vrouw anders, hoeft daarom niet slecht nieuws te zijn ofzo. Ik heb 8658 HCG en ben 5w4d. Zou niet weten wat dat betekent. Ik denk zolang het blijft stijgen dat het hopelijk goed is. Op 8 weekjes echo en dan weten we het zeker. Veel liefs. Xx
  • Rapporteren
RianJimKleintje
5 dagen geleden
Reactie op brittvl
Ik heb ook geen bloed laten prikken, verloskundige legde uit dat dat ook kan bij de intake met 8 weken
  • Rapporteren
Sannetjuh
3 dagen geleden
Het is zo verschillend. Ik zat bij 4 weken en 2 dagen op 650 Verschilt denk ik per vrouw.
  • Rapporteren
Baby_wonder1991
12 uur geleden
Wat denken jullie van mijn test ? Ik moet ze volgende week maandag hebben
  • Rapporteren