24 Reacties

3 jaar geleden

Ik zou gewoon een paar dagen wachten. Misschien was je urine meer/minder gecontroleerd. Gewoon tot NOD+3 ofzo wachten en nog eens testen. Dat lijkt me betrouwbaarder dan continu testen.

3 jaar geleden

Heb je veel water gedronken voor de test ? Dat beinvloed het ook

3 jaar geleden

Reactie op Kim11

Heb je veel water gedronken voor de test ? Dat beinvloed het ook
Neen :/

3 jaar geleden

Test 1 is een vroege test toch? Kan die niet gevoeliger zijn, dus een dikkere streep laten zien? Test 2 en 3 lijken wel op elkaar. Die zouden ook redelijk t zelfde moeten zijn omdat hcg na 48uur verdubbeld

3 jaar geleden

Reactie op baby3opkomst

Ik zou gewoon een paar dagen wachten. Misschien was je urine meer/minder ge ...
Het ding is dat ik niet weet wanneer ik mijn NOD heb. Ben al aan dag 44 van men cyclus maar ben nog maar 2 maand gestopt me de pil. Dus heb geen idee hoe men cyclus is. Heb sinds vorige week woensdag super licht bloed verlies gehad maar men regels kwamen maar niet door. Mandag een test gedaan en die was positief. Ik weet dat het beter is om af te wachten maar het stelt me gerust om een test te doen. Ik kan mezelf daar niet in tegen houden.

3 jaar geleden

Doe anders een digitale clear blue test, die geeft ook duidelijk aan zwanger en hoeveel weken. Maar ik zou niet te vaak testen, misschien maak je jezelf anders te druk om dingen die misschien helemaal niet nodig zijn. Ik zou zeggen bij twijfel altijd de verloskundige bellen.

3 jaar geleden

Reactie op brittvl

Doe anders een digitale clear blue test, die geeft ook duidelijk aan zwange ...
Hoi! Die geeft 1-2 weken. Maar was nu gewoon aan het testen om te kijken of men waarde stijgen. Heb echt bang voot een miskraam 😢

3 jaar geleden

Reactie op nini97

Hoi! Die geeft 1-2 weken. Maar was nu gewoon aan het testen om te kijken of ...
Hee dat snap ik volledig. Ik zit met de zelfde angsten. Ik hoop dat de angsten een beetje weg gaan als ik en jij het hartje heb horen kloppen bij de eerste echo.

3 jaar geleden

Reactie op brittvl

Hee dat snap ik volledig. Ik zit met de zelfde angsten. Ik hoop dat de angs ...
Je wilt zo blij zijn maar ook realistisch! Ik moet maandag terug bloed laten trekken.

3 jaar geleden

Reactie op nini97

Je wilt zo blij zijn maar ook realistisch! Ik moet maandag terug bloed late ...
Beste nini, Ik heb exact hetzelfde, maak me enorme zorgen...test cb blijft nu al 4 dagen hangen op 1-2 weken terwijl ik echt al bijna 5 weken ben (dus zou 2-3 weken verwachten) en de streepjes lijken wat lichter te worden. Zo spannend en eng. Houd je ons op de hoogte?

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Beste nini, Ik heb exact hetzelfde, maak me enorme zorgen...test cb blijft ...
Hey Florida! Echt balen! Maar ik dee Gisteren avond nog een test den die was duidelijk! Het lijkt wel of ik in de avond duidelijker test dan in de ochtend. En in jou geval, zeker niet panikeren! Veel succes ik duim mee 🍀🤞🏼

3 jaar geleden

Reactie op nini97

Hey Florida! Echt balen! Maar ik dee Gisteren avond nog een test den die wa ...
Vandaag bloedwaardengehoord. Die is 22 maar valt volgens mij wel binnen normaalwaarde... maar dan onder grens. Kan ik dus eigenlijk ook niks mee

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Vandaag bloedwaardengehoord. Die is 22 maar valt volgens mij wel binnen nor ...
Das niet zo hoog. Maar dat wel niets zeggen hoor! Wanneer mag je terug bloed laten nemen?

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Vandaag bloedwaardengehoord. Die is 22 maar valt volgens mij wel binnen nor ...
Je kunt pas met een waarde als je over 48 uur weer mag prikken. Dan weet je past of het voldoende oploopt. Blijft wel spannend voor je. Sterkte met afwachten!

3 jaar geleden

Reactie op Marietje-25

Je kunt pas met een waarde als je over 48 uur weer mag prikken. Dan weet je ...
Dinsdag word ik weer geprikt. En dan door de huisarts gebeld...

3 jaar geleden

Reactie op Marietje-25

Je kunt pas met een waarde als je over 48 uur weer mag prikken. Dan weet je ...
Bedankt voor het medeleven. Niemand weet het nog en ik draai een beetje door tot op het obsessieve... morgen komt eindelijk mijn vriend terug van vakantie. Dan pas kunnen we elkaar even zien... na dit nieuws

3 jaar geleden

Weten jullie trouwens of er een verschil is tussen hcg en beta hcg?

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Weten jullie trouwens of er een verschil is tussen hcg en beta hcg?
Oh neen! Nog nooit van gehoord

3 jaar geleden

Helaas ben ik flink gaan bloeden vandaag

3 jaar geleden

Reactie op happy36

Helaas ben ik flink gaan bloeden vandaag
Heb je al contact gehad met de verloskundige?