Help mijn kind zit in sprong 10 en is om 5 a 6 uur wakker en wilt dan niet meer slapen.
Wat doen jullie eraan halen jullie je kind uit bed of houd je vol dat nog slaaptijd is en zet je hem of haar terug in bed? Ze geeft heel duidelijk aan dat ze eigenlijk naar beneden wilt maar ik vind dat echt te vroeg alleen laten huilen op haar kamer vind ik tegenwoordig ook vervelend omdat de buren eigenlijk elke keer wel na een harde huilbuien vragen of ze niet zo goed voelt die word namelijk elke keer van der wakker en ze doen alsof ze het begrijpen dat baby is dat je er niks aan kan doen maar toch zeggen ze er elke keer wat over...
Dus weet eigenlijk niet zo goed wat eraan moet doen.
Iemand tips :)
Hier is het 2wk lang 4u geweest🤣 zetten hem in zijn kamer op de grond dat hij kon spelen met z'n duplo na 1.5u viel hij weer om vd slaap.. het gaat weer over....
Hier heeft ze ook zo'n periode gehad, ik legde haar dan nog een uurtje bij mij in bed, de ene keer sliep ze nog even met me mee en de andere keer speelde ze gewoon tot ik het een acceptabele tijd vond om naar beneden te gaan.