Heeft iemand ervaring met Utrogestan na meerdere miskramen?

Mari86
6 dagen geleden
Volgen
Ik heb meerdere miskramen gehad en ben nu weer opnieuw zwanger. Ik mag nu utrogestan gaan inbrengen, maar twijfel of het wel werkt. Dus is er iemand met een positief verhaal? Vorige miskraam heb ik het ook gepakt maar toen ging het als nog mis. Kwam ik bij de echo pas achter.. En pas het ik stopte met de medicatie kwam mij miskraam op gang. Dat vond ik best een rot ervaring...
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
Célinetje
6 dagen geleden
Ik ben voor het eerst zwanger (5w) en neem al sinds mijn eisprong Utrogestan(3x per dag). Heb ook hormonen moeten spuiten en eisprong uitlokken met Pregnyl.. Kan dus voorlopig weinig bijdragen.. 11 augustus eerste echo! Liefs ❤
  • Rapporteren
SienenTijme
6 dagen geleden
Hey Célinetje, hier ook een geschiedenis met pregnyl, spuiten en urtogestan. Nu ook de eerste keer zwanger en op 10 augustus de echo.
  • Rapporteren
Célinetje
6 dagen geleden
Reactie op SienenTijme
Hey Célinetje, hier ook een geschiedenis met pregnyl, spuiten en urtogestan. Nu ook de eerste keer zwanger en op 10 augustus de echo.
Oh spannend! 🍀
  • Rapporteren
Mari86
6 dagen geleden
Reactie op Célinetje
Ik ben voor het eerst zwanger (5w) en neem al sinds mijn eisprong Utrogestan(3x per dag). Heb ook hormonen moeten spuiten en eisprong uitlokken met Pregnyl.. Kan dus voorlopig weinig bijdragen.. 11 augustus eerste echo! Liefs ❤
Nee snap ik. Ik heb 10 augustus me eerste echo. Ga morgen met Utrogestan beginnen, hopelijk dat het deze keer wel goed blijft gaan. Pff zo bang dat het fout gaat.. Succes met je echo! Hopelijk een goede echo😘
  • Rapporteren
Célinetje
6 dagen geleden
Reactie op Mari86
Nee snap ik. Ik heb 10 augustus me eerste echo. Ga morgen met Utrogestan beginnen, hopelijk dat het deze keer wel goed blijft gaan. Pff zo bang dat het fout gaat.. Succes met je echo! Hopelijk een goede echo😘
Veel succes!! 🍀❤
  • Rapporteren
Mari86
6 dagen geleden
Reactie op SienenTijme
Succes met je echo! Ik heb hem ook op 10 augustus. Hebben jullie veel last van de bijwerkingen van utrogestan?
  • Rapporteren
Célinetje
6 dagen geleden
Reactie op Mari86
Succes met je echo! Ik heb hem ook op 10 augustus. Hebben jullie veel last van de bijwerkingen van utrogestan?
Nee, eigenlijk geen bijwerkingen! 😁
  • Rapporteren
SienenTijme
6 dagen geleden
Reactie op Mari86
Nee geen bijwerkingen. Ik gebruik de vaginaal ipv de pillen
  • Rapporteren