Helderrood bloedverlies

NathalieVR
10 dagen geleden
Volgen
Gisteren voor de eerste keer een positieve test gehad. Vandaag veel krampen en uiteindelijk ook redelijk veel helderrood bloedverlies. Ik zou nu een 4weken + 3 zwanger zijn. Maar uitgaan van het ergste? Ik heb net nog een test gedaan en die was nog positief, maar dat zal wel normaal zijn. (Ik ben van België, dus geen verloskundige die ik snel kan contacteren).
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
An88
10 dagen geleden
Oeh meid dat is flink balen... ik zou het even afwachten en evt morgen je verloskundige contacten. Ze kunnen nu toch niets voor je betekenen helaas!
  • Rapporteren
baby3opkomst
10 dagen geleden
Wat spannend! Qua test is het pas over een paar dagen betrouwbaar, want ook als het misgaat, blijft dat hormoon eerst nog wel even in je lichaam. Ik hoop er het beste van voor je!
  • Rapporteren
Damy_91
9 dagen geleden
Hè wat schrikken! Heb je er ook buikpijn van gehad? Is het inmiddels gestopt?
  • Rapporteren
NathalieVR
9 dagen geleden
Reactie op Damy_91
Hè wat schrikken! Heb je er ook buikpijn van gehad? Is het inmiddels gestopt?
Ja ik heb gisteren erg veel buikkrampen gehad. Zo erg zelfs dat ik een pijnstiller moest innemen. Vandaag geen krampen meer, maar wel deze ochtend nog wat bloedverlies
  • Rapporteren
NathalieVR
9 dagen geleden
Reactie op baby3opkomst
Wat spannend! Qua test is het pas over een paar dagen betrouwbaar, want ook als het misgaat, blijft dat hormoon eerst nog wel even in je lichaam. Ik hoop er het beste van voor je!
Dan test ik nog eens over een paar dagen. Ik heb echt geen hoop meer. Ik hoop gewoon dat de hcg snel weg is zodat er weer een nieuwe eisprong kan plaatsvinden.
  • Rapporteren