3 Reacties

20 dagen geleden

Vorige week was m’n dochter ziek, bijna 40 graden koorts en niks willen. Ik heb toen gezegd dat als ze niet 2 bekers per dag zou drinken ze naar het ziekenhuis moest en ze een prikje van de dokter kreeg met drinken. Niet zoals ik het wil maar haar luiers waren bijna droog, ik voelde me zo machteloos. Misschien is een aftel kalender iets? Nog zoveel keer dan is het klaar, nog zoveel keer dan krijg je …? Iets pedagogischer verantwoord 😜

20 dagen geleden

Reactie op Kruimel90

Vorige week was m’n dochter ziek, bijna 40 graden koorts en niks willen. Ik ...
Dank je wel voor je reactie 😊 niet lijkt helaas te werken. Ik had ook al zo’n stickerschema gemaakt, met beloningen in allerlei vormen. Hij is gewoon heel stellig… na een hele vermoeiende dag hebben we iom de apotheek van het ziekenhuis maar besloten om te stoppen en maandag met de HA verder te bespreken hoe en wat. Zo jammer.. hij was net zo mooi op weg…. 😓

19 dagen geleden

Misschien in een ijsvormpje doen? Waarmee je zelf ijs maakt. Geen hele maar tot de helft ofzo. Klein laagje water, iets fruit pureren en erbij doen voor de smaak of aanmaaklimonade ofzo,, antibiotica erin, roeren, invriezen en deze geven?