7 Reacties

4 maanden geleden

Ik zou dan toch eens aanbellen bij de buren. En anders zou ik de kosten van het schoonmaken verhalen op hen. Leuk dat zij katten hebben, maar het moet niet andermans probleem worden en dat is het nu wel.

4 maanden geleden

Hoe komen de katten in de tuin? Via de schutting? Je hebt van die anti inbraak railsjes, die je bovenop je schutting kan plaatsen. Sterkte!

4 maanden geleden

Verschrikkelijk is het! Ik lees graag mee voor de anti katten tips. Hier ook drollen in de tuin en in de zomer liggen ze graag op onze meubels😩

4 maanden geleden

Je vraag straat trouwens in het april 2021 topic. Hier wordt niet zo veel meer gereageerd. Misschien kun je de vraag stellen in op algemeen forum!

4 maanden geleden

Wow echt vreselijk zeg. Dat je het al zo lang pikt. Ik zou ook echt eens met de buren praten. Al zal dat niet makkelijk zijn.

25 dagen geleden

Jezus wat erg. Ik heb zelf 2 katten maar ik zou op een gegeven moment gewoon stroomdraad gaan spannen joh. Ik hoor vaak dat kokossnippers helpen en een speciale spray, maar deze katten hebben no mercy. Weten je buren dat je er zo'n last van hebt? Ik zelf zou dat graag willen weten om mee te denken in een oplossing.

22 dagen geleden

Jeetje wat heftig! Wij hebben zelf een kat en hebben er alles aan gedaan dat hij bij ons in de tuin blijft. Gelukkig verkiest hij zelf om zijn behoefte te doen op de kattenbak. Succes en sterkte!