Ik ben gek op dieren maar ivm "rommel en onderhoud" heb express geen huisdieren.
De katten in de wijk, voornamelijk die van de buren pissen en schijten in onze tuin. Wij zijn jong en hebben wat jaren gespaard voor onze nieuwe tuinmeubelen. Jaren gezeten op 2de hands uit elkaar vallende hand-me-downs van familie en bijna €9000,- uitgegeven aan meubels. Een mooie uitbouw/overkapping gemaakt voor de bank, vuurtafel etc (die nu dichtgeschroeft is met zeil) en buiten staat een mega grote ronde eettafel (ook met zeil er omheen) katten blijven er tegen pissen! Kussen gekocht die 24/7 in alle weersomstandigheden kunnen blijven liggen, maar die liggen in de overkapping, want daar werd op gelegen, gespuugd, gekrabt en gepist. Ze komen toch in die overkapping! Vandaag gezien dat alles nat is, stinkt, gekrabt, gekropen, gescheten. Ik huil terwijl ik dit schrijf. Het ergste is dat er geen speelgoed voor die meid kan blijven liggen. Haar zandbak poetsen en nieuw zand moeten halen heb ik 3 keer gedaan en nu is met iedere beweging, of toilettrip van die meid gewoon de zandbal dicht. Want hij hoeft maar 5 minuten open te blijven zonder toezicht. Geen fietsen buiten, geen krijtbord, geen speelgoed of ballen... Want alles wordt onder geplast, gespuugd of gepoept. Ik heb 1 keer op mijn meubels gezeten en toen hebben wij alles dicht gedaan. Toen wij op vakantie waren, vloog 1 zeil open door het slechte weer hier en leefden de katten zich uit. Wij blijven maar poetsen! Om te janken dit! Alles al geprobeert! Planten, koffie prut, azijn, wegjagen, natsproeien, ALLES!!! HELP! Ik kan die meid niet normaal in de tuin laten spelen.... Wat helpt nou écht?