33 Reacties

2 jaar geleden

Mij is toen verteld dat ze max 10 kilo mochten wegen en moest uit 1 stuk bestaan.. (dit is wel 5 jaar geleden😅) Kan je niks op de site vinden?

2 jaar geleden

Volg! Ik las idd ook dat dit max 10 kilo moest zijn maar niet dat dit uit 1 stuk moet bestaan. We wouden onze normale kinderwagen meenemen, zou dit toch niet mogen?

2 jaar geleden

Dit vind ik op site

2 jaar geleden

Reactie op Sacha30

Mij is toen verteld dat ze max 10 kilo mochten wegen en moest uit 1 stuk be ...
Jawel, een paraplubuggy noemen zij het. Maar ik heb een invouwbuggy. Ik denk dat het gewoon hetzelfde is. Hij is maar 6kg en bestaat uit 1 stuk

2 jaar geleden

Ja mag mee! Idd in 1 stuk en Max 10 kg. Wij hebben het tot de gate meegenomen daar ingeklapt en ging het het ruim in. Om bestemming stond het alweer klaar voordat wij het vliegtuig uit waren zodat we het gelijk konden gebruiken heeel netjes! In Eindhoven langer op de buggy dan op de koffers gewacht helaas

2 jaar geleden

Reactie op Lisaxh

Volg! Ik las idd ook dat dit max 10 kilo moest zijn maar niet dat dit uit 1 ...
De normale kinderwagen moet je inchecken! Die mag niet mee naar de gate is mij verteld door Transavia

2 jaar geleden

Reactie op Anoukk98

Ja mag mee! Idd in 1 stuk en Max 10 kg. Wij hebben het tot de gate meegenom ...
Wat top! Stond deze klaar bij de bagageband of bij de gate?

2 jaar geleden

Reactie op Sacha30

Dit vind ik op site
Dit las ik Idd ook. Maar zo’n paraplu buggy is voor mijn beeldvorming zo’n ouderwetse. Ik ga er gewoon van uit dat dit kan!

2 jaar geleden

Wij vlogen in mei met KLM en konden zowel op de heen-, en de terugvlucht de buggy tot aan de gate meenemen. Wij hebben een vouwbare buggy, geen paraplu buggy.

2 jaar geleden

Reactie op CCROES

De normale kinderwagen moet je inchecken! Die mag niet mee naar de gate is ...
Moet je hier extra voor betalen?

2 jaar geleden

Ja je mag gewoon een buggy meenemen ik had toen dat ik vloog met transavia de kekk buggy en die mocht ook gewoon tot aan de gate mee

2 jaar geleden

Reactie op Lisaxh

Moet je hier extra voor betalen?
Dat weet ik eigenlijk niet. Maar ik zou t risico niet lopen ivm beschadigingen aan je wagen..

2 jaar geleden

Wij hebben 2 weken terug gevlogen met transavia en hebben de buggy (hamilton) tot de gate mee mogen nemen, daarna ging deze netjes het ruim in. Bij aankomst op onze bestemming kregen wij deze direct weer terug.

2 jaar geleden

4 keer gevlogen en alle 4 de keren de buggy mee het vliegtuig in als handbagage (gratis)

2 jaar geleden

Reactie op CCROES

Wat top! Stond deze klaar bij de bagageband of bij de gate?
Bij onze bestemming (kos) zelfs al naast het vliegtuig, zodra je uitstapt had je dus je buggy al, Eindhoven pas bij de bagageband

2 jaar geleden

Wij vorig jaar met Transavia naar Mallorca gevolgen met volledige kinderwagen en reiswieg hij was toen 5 maanden. Allemaal geen probleem wordt alleen wel in het bagageruim gedaan en je krijgt hem met de koffers pas weer terug.

2 jaar geleden

Reactie op Sjormie

Wij vorig jaar met Transavia naar Mallorca gevolgen met volledige kinderwag ...
Heb je extra moeten betalen om het in de bagageruim mee te geven?

2 jaar geleden

https://www.transavia.com/nl-NL/veelgestelde-vragen/vliegen-met-kinderen/#:~:text=Een%20opvouwbare%20(paraplu)buggy%20tot,de%20check%2Din%20balie%20ingenomen. Dit is de link met de regels van Transavia. Je mag dus een buggy meenemen tot de gate. Paraplu staat tussen haakjes dus ook een gewone buggy mag mee. Boven de 10 kilo betaal je het gewicht dat je extra meeneemt. Zie bovenstaande link als je het zelf even wil checken ☺️ Hier toevallig net de maxi cosi lara 2 binnen gekregen hihi. Iedereen alvast een fijne vakantie ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Rock chick

https://www.transavia.com/nl-NL/veelgestelde-vragen/vliegen-met-kinderen/#: ...
Bedoel een gewone opvouwbare buggy. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Lisaxh

Heb je extra moeten betalen om het in de bagageruim mee te geven?
Nee hoor hoef je niet voor te betalen. Het is een enorme baby vlucht dus voordat je het vliegtuig ingaat leg je hem bij een enorme hoop andere kinderwagens en buggy's!