696 Reacties
5 jaar geleden
Zou je 茅茅n meisjes en 茅茅n jongens aan willen maken? Scheelt me toch de helft lezen 馃槄
5 jaar geleden
Op zoek naar namen voor onze tweeling, voorkeur:
Charlotte-Roos-Sifra/Silke-Saar, welke combinatie is het mooist?
5 jaar geleden
Ja dit is weer zoiets. Bij kindje nummer 1 tijdens de bevalling pas de knoop doorgehakt voor de namen (wisten niet of het een jongen of meisje was) het is uiteindelijk Timo geworden.
Nu zwanger van nummer 2. Op zoek naar een jongens en meisjes naam wat leuk bij Timo past 馃檲
Alle tips zijn welkom!
5 jaar geleden
Reactie op hanneke84-24
Op zoek naar namen voor onze tweeling, voorkeur:
Charlotte-Roos-Sifra/Silke ...
Ik zou voor Silke en Saar gaan
5 jaar geleden
Onze oudste heet Nora.
Nu zwanger van de tweede.
We willen een naam die zowel in Nederland als het buitenland goed te begrijpen is, waar geen vragen over komen hoe je het schrijft en die niet begint met letter M, N, K of A.
Tot zover hebben we David en Jasper voor een jongen en Eva en Emma voor een meisje.
Nog meer idee毛n?
5 jaar geleden
Reactie op MandyNena
Onze oudste heet Nora.
Nu zwanger van de tweede.
We willen een naam die ...
Mijn dochterke heet Lena. Als ik nu zwanger was van een meisje wou ik graag Nora.
Lena & Nora 馃槏馃槏
5 jaar geleden
Mijn zoontje gaat Jayden heten met nog 4 namen (arie, Cornelis, Theodorus, Sean)
Als ik een dochter kreeg zou het Luna heten ook met nog 4 namen (Encarnita, Miranda, Bernadette, Johanna)
5 jaar geleden
Ik was ervan overtuigd dat het voor een meisje Saar zou worden, toen kwam in Yara tegen en was ik daar verliefd op. Nu is een hele goede vriendin 2 dagen geleden bevallen en is de 2e naam Yara..
Hij staat gelijk anders. Ik ben nu verliefd op de naam Lune!
Voor een jongen hebben we echt geeeen idee. Zondag hebben we geslachtsbepaling dus ik ben heel benieuwd! Waarschijnlijk moeten we nog heel hard gaan nadenken!
5 jaar geleden
Reactie op Maria86
Wat leuk! Wij hebben ook een Nora , nu zwanger van een jongetje ... ik vind ...
Ik vind Boris er ook leuk bij! M'n vriend vindt Boris geen leuke naam. Hij vindt Jonas leuker. Nora vindt ik ook mooi, of Rosa. Lune is ook mooi maar m'n beste vriendin haar dochter heet Juule, lijkt wel erg op elkaar...
5 jaar geleden
Wij hebben een dochtertje Fenna, van bijna 3.
Nu zwanger van een jongen! 馃挋 Maar wat vind ik het lastig om een leuke naam te vinden!!!
Wanneer ik er een leuk vind, vind mijn partner hem weer niet leuk of andersom 馃槄
Een meisje zouden we Esmee noemen, die hadden we al klaarliggen 馃槀
Ik lees hier fijn mee voor idee毛n.
5 jaar geleden
Reactie op Sannnne
Boris en Jonas vind ik allebei zo leuk! Mijn man helaas niet... Ik had ook ...
Bij mij ook zo! Alle namen die ik verzin worden afgekeurd en hij heeft letterlijk 1 meisjesnaam en 0 jongensnamen genoemd 馃槄
5 jaar geleden
Reactie op Ottelies
Wij hebben Filip. Ook een F! Of Felix ook leuk. Maar geen idee of dit julli ...
Dank voor je reactie 馃ぉ het is niet helemaal onze smaak, maar die gaat dan ook alle kanten op 馃槀
Ik ga van Mees naar Boaz en van Twan of Jan naar Mikai.
5 jaar geleden
Reactie op Sannnne
Boris en Jonas vind ik allebei zo leuk! Mijn man helaas niet... Ik had ook ...
Bij mijn man precies zo, toen heb ik de 2 leukste namen opgeschreven en gezegd, kies maar of kom met een leukere, dat werkte, hij kon geen leukere naam bedenken dus koos mijn 2e keus jongensnaam op het lijstje!馃槉
Misschien dat, dat bij jullie ook kan helpen?馃槉