154 Reacties

3 jaar geleden

Afgelopen maandag laten doen. Wacht met smart op de uitslag!

3 jaar geleden

Reactie op Judith8714

Afgelopen maandag laten doen. Wacht met smart op de uitslag!
Ik ook afgelopen maandag en kreeg vrijdagmiddag een telefoontje van de verloskundige dat alles goed was. Ik was niet zenuwachtig voor de uitslag maar wel heel blij dat alles goed is.

3 jaar geleden

Reactie op bo1993

Ik ook afgelopen maandag en kreeg vrijdagmiddag een telefoontje van de verl ...
Oh zo snel al, fijn! Hoop dat ik hem snel na het weekend krijg! Ben ook niet heel zenuwachtig, maar idd toch fijn!

3 jaar geleden

Reactie op Judith8714

Oh zo snel al, fijn! Hoop dat ik hem snel na het weekend krijg! Ben ook nie ...
Ja, echt een opluchting en daarna kun je de 20 weken echo plannen. Weer iets om naar uit te kijken! Nog even geduld nog, fijne zondag 🤗

3 jaar geleden

Afgelopen donderdag laten prikken en mag over 1,5 week bellen voor uitslag... tenzij er iets gevonden is dan bellen ze mij... we hebben gekozen voor met neven bevindingen ... hopelijk goed nieuws... dat geeft toch wat extra rust en minder zorgen ..

3 jaar geleden

Afgelopen woensdag laten doen en gistere in de voormiddag stonden de resultaten op mijn account van het ziekenhuis. Alles dik inorde en ik van België dus het geslacht stond er ook op 🥰

3 jaar geleden

Dinsdag laten prikken, ook met nevenbevindingen en werd vrijdagmiddag al gebeld dat alles goed is! Wat een opluchting heerlijk gevoel!!!!

3 jaar geleden

Hier afgelopen maandag geprikt. Als ik deze snelle resultatwn lees wordt ik hopelijk morgen al gebeld 😊

3 jaar geleden

Reactie op Sarah0204

Afgelopen woensdag laten doen en gistere in de voormiddag stonden de result ...
Proficiat!! Ik ook woensdag laten doen, maar nog geen resultaten. Bij ons wordt het opgestuurd naar Leuven. Heb zoveel zenuwen!

3 jaar geleden

Krijg je bij een NIPT in Nederland altijd ook het geslacht van de baby te horen?

3 jaar geleden

Woensdag telefonisch gesprek met de verloskundige over Nipt. Heb wel het bloedprik formulier al meegehad. Vrijdag termijnecho bij 10+6. Ik ben zo ontzettend bang voor bloedprikken en telde al 8 buisjes... iemand enig idee wanneer ik ongeveer zou moeten?

3 jaar geleden

Reactie op Lity

Krijg je bij een NIPT in Nederland altijd ook het geslacht van de baby te h ...
Nee, zeggen ze absoluut niet!

3 jaar geleden

Reactie op Kommaarsnel

Woensdag telefonisch gesprek met de verloskundige over Nipt. Heb wel het bl ...
De nipt kan tussen de 11 en 16 weken

3 jaar geleden

Reactie op Kommaarsnel

Woensdag telefonisch gesprek met de verloskundige over Nipt. Heb wel het bl ...
Ik heb de nipt tegelijkertijd gedaan, dat zijn 2 buisjes. Kan je mss beter tegelijk doen, hoeven ze maar 1 keer te prikken!

3 jaar geleden

Reactie op Kommaarsnel

Woensdag telefonisch gesprek met de verloskundige over Nipt. Heb wel het bl ...
Vraag of ze een vlindernaaldje willen gebruiken. Dan zit er een slangetje tussen de naald en get buisje en dat is veel prettiger als je veel buisjes moet

3 jaar geleden

Reactie op Kommaarsnel

Woensdag telefonisch gesprek met de verloskundige over Nipt. Heb wel het bl ...
8? Het waren bij mij 5. 3 voor het formulier van verloskundige en 2 voor de nipt, en was maar 1x prikken. Kan geworden tegelijkertijd ❤️

3 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

8? Het waren bij mij 5. 3 voor het formulier van verloskundige en 2 voor de ...
Zoveel? Ik in het ziekenhuis en maar 1 buisje..

3 jaar geleden

Reactie op Célinetje

Zoveel? Ik in het ziekenhuis en maar 1 buisje..
Ja geen idee. Misschien controleerd de ene verloskundige meer dan de andere. Maar 2 waren sowieso voor de nipt.

3 jaar geleden

Zijn hier ook mensen die net als mijn man en ik overwegen om de NIPT NIEt te doen?

3 jaar geleden

Reactie op Marianne123

Zijn hier ook mensen die net als mijn man en ik overwegen om de NIPT NIEt t ...
Jazeker, wij doen hem niet.