3 Reacties

één jaar geleden

Wat vervelend! Dat is zo slopend! En zo sneu voor die kleintjes. Hopelijk knappen ze snel op en anders sowieso weer langs de huisarts! Er heerst op het moment erg veel maar ook zeker longontstekingen waar je soms een antibiotica kuur voor moet hebben.

één jaar geleden

Vandaag voor de tigste keer naar de HA gebeld. Vannacht heeft mijn oudste koortsstuip gehad. Zo sneu om te zien. Weer afgescheept met zetpillen en uitzieken. Uiteindelijk kwamen mijn schoonouders langs en schrokken van hoe hij erbij zat. Mijn schoonmoeder heeft heel boos naar de HA gebeld en geëist dat hij gezien werd. Toen mochten we toch nog komen en nu bleek hij dus een virus infectie met daar bovenop nog een bacteriële infectie te hebben. We hebben eindelijk een antibiotica kuur gekregen (en een excuses voor het niet inzien van de ernst). Nu hopen dat hij vannacht niet weer een koortsstuip krijgt en vanaf nu wat opknapt.

10 maanden geleden

Onze dochter is ook echt vaak ziek.. vooral nu ze sinds november naar 'school' gaat (Belgie). Al 3x ziek geweest. Ook met 40 en hoger graden koorts. 1x was het dubbele oorontsteking. Andere keren geen oorzaak. Maar wat helpt is nurofen en dafalgan geven. Daar knapt zij beter van op als we de koorts geen kans geven.