24 Reacties

5 jaar geleden

Paracetamol mag altijd ! Kruik is ook fijn

5 jaar geleden

Ik ben voor het eerst zwanger.. Dus heb geen ervaring er mee maar als ik jou was zou ik nu de huisartsenpost bellen.. Om toch zeker te weten maar ik weet wel dat je geen medicatie mag in nemen.. Bel nu huisartsenpost en ga morgen naar je huisarts

5 jaar geleden

Toevallig heb ik dit vanmiddag ook gehad. Beetje menstruatieachtig. Verder had ik ook geen bloedverlies. Het is nu wel weg. Ik ben vandaag precies 7 weken zwanger. Hopelijk is het niks ergs! Succes morgen. Btw Paracetamol mag je wel..

5 jaar geleden

Reactie op mommytobe23

Toevallig heb ik dit vanmiddag ook gehad. Beetje menstruatieachtig. Verder ...
Mag je echt paracetamol gebruiken mijn huisarts raad het niet aan

5 jaar geleden

Krampen zijn heel normaal. In rug.. liezen.. onderbuik.. schaambot.. bm zone. Zolang je geen super veel bloed verliest is het oké. Ben je ongerust kun je altijd even je urine laten testen

5 jaar geleden

Reactie op mommytobe23

Toevallig heb ik dit vanmiddag ook gehad. Beetje menstruatieachtig. Verder ...
Dankje wel ! Ik hoop dat het ook gewoon over gaat zoals bij u !

5 jaar geleden

Reactie op Teske3007

Paracetamol mag altijd ! Kruik is ook fijn
Dankje voor de tip , kzal direct es doen !

5 jaar geleden

Ik heb het ook en had vrijdag een beetje bloedverlies. Ik heb toen contact opgenomen met de verloskundige. Buikpijn is gebleven. Ik kon afgelopen nacht zelfs er niet door slapen. Vanavond had ik helaas weer bloedverlies en dit keer wel aardig wat. Morgen krijg ik een echo.

5 jaar geleden

De fertiliteitsarts zei me ook dat paracetamol geen probleem was als je het af en toe neemt tegen hevige krampen.

5 jaar geleden

Ik heb ook krampen, en ook 4 vier weken zwanger nog maar. Ik denk zolang geen bloed weinig aan de hand. Mij verteld dat het er bij kan horen. Met 4 weken kan je weinig zien dus denk dat het afwachten gaat worden.

5 jaar geleden

Ik had dat bij de eerste heeeel erg. Echt dat ik snachts ook wel eens zwetend op de wc zat en dacht dat t mis was en overdag niet goed kon functioneren. Heb me toen ook veel zorgen gemaakt, ook omdat ik er nergens iets over kon vinden. Vanaf 6 weken was het over (toen begon de misselijkheid). Na de bevalling realiseerde ik me dat dat die eerste weken eigenlijk voelde als weeën (maar goed dat ik dat niet wist want dan had ik me écht zorgen gemaakt). Maar was dus niks mis! Onze gezonde zoon van bijna 2 loopt hier vrolijk rond :)

5 jaar geleden

Reactie op Montana1987

Ik heb het ook en had vrijdag een beetje bloedverlies. Ik heb toen contact ...
Ik wens je veel succes ! Dat het niet te erg mag zijn!!!

5 jaar geleden

Ik heb ook krampen, en ook 4 vier weken zwanger nog maar. Ik denk zolang ge ...
Laten we hopen, morgen weet ik meer! Ik wens jou ook veel beterschap !

5 jaar geleden

Reactie op Pretje

Ik had dat bij de eerste heeeel erg. Echt dat ik snachts ook wel eens zwete ...
Eind goed al goed, ik hoop dat het bij mij ook zo zal zijn !

5 jaar geleden

Paracetamol mag je nemen als je veel last hebt , kan geen kwaad

5 jaar geleden

Reactie op Pearly

Eind goed al goed, ik hoop dat het bij mij ook zo zal zijn !
Ik hoop met je mee! ;)

5 jaar geleden

Tomaat eten helpt.

5 jaar geleden

Gaat meestal over na 6 weken tenminste bij mij werd het minder als de weken voorheen. Schijnt heel normaal te zijn jou baarmoeder maakt ruimte. (Groeit) tomaatjes eten schijnt goed te helpen tegen de kramp. Ik neem altijd een paar snoeptomaatjes of 2 hele. Lekker en helpt. Suc6

5 jaar geleden

Heb er ook erge last van, vandaag eerste dag weer op kantoor, poeh wist me geen houding. Echt lastig om verborgen te houden. Thuis leg ik direct een koud washandje op mn buik, dit helpt voor mij echt goed. Krampjes duren ong 10 min en zijn ook onregelmatig.. we moeten maar even doorzetten, hoort er allemaal bij 😝

5 jaar geleden

Hoe was dr afspraak bij de dokter?