24 Reacties
5 jaar geleden
Toevallig heb ik dit vanmiddag ook gehad. Beetje menstruatieachtig. Verder had ik ook geen bloedverlies. Het is nu wel weg. Ik ben vandaag precies 7 weken zwanger.
Hopelijk is het niks ergs! Succes morgen.
Btw Paracetamol mag je wel..
5 jaar geleden
Ik heb het ook en had vrijdag een beetje bloedverlies. Ik heb toen contact opgenomen met de verloskundige. Buikpijn is gebleven. Ik kon afgelopen nacht zelfs er niet door slapen. Vanavond had ik helaas weer bloedverlies en dit keer wel aardig wat. Morgen krijg ik een echo.
5 jaar geleden
De fertiliteitsarts zei me ook dat paracetamol geen probleem was als je het af en toe neemt tegen hevige krampen.
5 jaar geleden
Ik heb ook krampen, en ook 4 vier weken zwanger nog maar. Ik denk zolang geen bloed weinig aan de hand. Mij verteld dat het er bij kan horen.
Met 4 weken kan je weinig zien dus denk dat het afwachten gaat worden.
5 jaar geleden
Ik had dat bij de eerste heeeel erg. Echt dat ik snachts ook wel eens zwetend op de wc zat en dacht dat t mis was en overdag niet goed kon functioneren.
Heb me toen ook veel zorgen gemaakt, ook omdat ik er nergens iets over kon vinden. Vanaf 6 weken was het over (toen begon de misselijkheid).
Na de bevalling realiseerde ik me dat dat die eerste weken eigenlijk voelde als weeën (maar goed dat ik dat niet wist want dan had ik me écht zorgen gemaakt). Maar was dus niks mis! Onze gezonde zoon van bijna 2 loopt hier vrolijk rond :)
5 jaar geleden
Heb er ook erge last van, vandaag eerste dag weer op kantoor, poeh wist me geen houding. Echt lastig om verborgen te houden. Thuis leg ik direct een koud washandje op mn buik, dit helpt voor mij echt goed. Krampjes duren ong 10 min en zijn ook onregelmatig.. we moeten maar even doorzetten, hoort er allemaal bij 😝