17 Reacties

3 jaar geleden

Ik zat daar ook nog over na te denken maar bij mij heeft het zich vanzelf opgelost. Mijn leidinggevende wist het al eerder. En die vertelde via de chat in teams dat hij het leuke nieuws aan de directeur vertelt had. Hij dacht dat hij dat naar mij privé stuurde maar het was in de groeps-chat met al mijn collega's 🙈 Maar ik had ook geen idee hoe je dat op een originele manier via videobellen kan vertellen

3 jaar geleden

Slingers achter je hangen. Kijken wat ze zeggen

3 jaar geleden

Ik had een mok met zwanger in beeld 😂. Maar dat was met 1 collega/vriendin. We gaan een foto maken die we ook naar vrienden enzo sturen. Ik stuur hem dan ook in de Whatsapp groep naar m'n collega's. Als jullie ook zo iets doen, zou ik dat net voor het overleg doen 😉

3 jaar geleden

Als je buikje al zichtbaar is,een strakke T-shirt en op een moment even opstaan. En als het nog niet duidelijk buikje is, een ballon onder je shirt? Hihi Ik heb gewoon mijn buikje laten showen

3 jaar geleden

Op de wand achter je zou ik een vlaggenlijn ophangen met Hoera zwanger! Oid. 😁

3 jaar geleden

Ik zou iets heel subtiel in beeld brengen en dan wachten tot iemand het opmerkt 😁 (moet iemand het wel écht zien hahah)

3 jaar geleden

Misschien is het leuk om je scherm te delen. En dan overgaan naar de foto van je echo op de computer. Dan zeg je bijvoorbeeld; “ik wil ook nog even iets in de groep gooien”

3 jaar geleden

Ik vind het echt lastig! Slingers vind ik ook een leuk idee! Ik heb een filmpje van mn dochters, dat mn oudste dochter heel hard roept: mijn mama heeft een baby in dr buik!’ Maar als ik die stuur zien ze t denk al voordat ze m gezien hebben, stuur nooit filmpje van mn kids hahah 😅

3 jaar geleden

Ik zou iets heel subtiel in beeld brengen en dan wachten tot iemand het opm ...
Jaa is ook leuk, maar weet niet zo goed wat, heb ook al 2 kids dus dan denken ze miss niet gelijk aan een zwangerschap 🙊

3 jaar geleden

Reactie op 4leggedcreature

Als je buikje al zichtbaar is,een strakke T-shirt en op een moment even ops ...
Ik ben stevig van mezelf (lees eigenlijk maar dik🙊), ik zie zelf wel verschil maar zij zien het denk meer dat ik iets ben aangekomen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op ShannaEgging

Ik zat daar ook nog over na te denken maar bij mij heeft het zich vanzelf o ...
Oh wel beetje stom van je leidinggevende 😅 Maar wel makkelijk dat ze het gelijk wisten haha!

3 jaar geleden

Je kunt in Teams van die achtergronden kiezen, ik dacht eraan op een bepaald moment een plaatje met beschuit met roze en blauwe muisjes te laten zien

3 jaar geleden

Reactie op Ireneee

Ik ben stevig van mezelf (lees eigenlijk maar dik🙊), ik zie zelf wel versc ...
Ohh dat snap ik. Als je dat toch een leuk idee vindt een leuke tshirt met text "mommy to be" of "baby coming 2021" kan helpen het duidelijk te maken 😁

3 jaar geleden

Zoiest bijvoorbeeld... kan je ook zelf met witte tshirt en een marker maken

3 jaar geleden

Reactie op riri88

Je kunt in Teams van die achtergronden kiezen, ik dacht eraan op een bepaal ...
Dat is ook leuk! Of miss een foto van mn kids als achtergrond, heb een foto gemaakt dat ze mn buik vasthouden😊

3 jaar geleden

Pff ik vind het ook zo lastig... Ik zit in 2 teams en afgelopen maandag mochten we nog live vergaderen dus mijn 1e team het verteld met donuts... Nu heb ik 13 oktober de vergadering met team 2 en die is nu omgezet naar digitaal vergaderen maar ikzelf zit waarschijnlijk wel op kantoor... Ik kan dus niet echt iets aantrekken of ophangen want dan weten ze het buiten mijn teams ook 🙈

3 jaar geleden

Vandaag teamoverleg, een van de vragen was, wat houdt je momenteel bezig en waar word je blij van. Ik had in een mini fotolijst de echo gedaan en bracht het in beeld.