57 Reacties

2 jaar geleden

Die van mij ook. 1 jaar en 2 weken En weegt 8.9 kilo Ze eet goed, maar is een enorm druk kind ❤

2 jaar geleden

79 cm en 12 kilo 😬.. altijd groot geweest al vanaf geboorte. Wordt een stuk ouder geschat..

2 jaar geleden

Woensdag 1 geworden, vandaag 78 cm en 9960 gram 😀

2 jaar geleden

Reactie op Mariss1989

zelfde overhemd ☺️ 1 jaar. 11 kilo. 80cm
Aaah leuk! Die ballon hadden wij ook!

2 jaar geleden

Volgende week 1 jaar; 70 cm en 7,9 kg

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is morgen 1 jaar, weegt 8,6kg en is 73cm. Gewicht ook helemaal onderaan de groene zone in de curve, maar bij het cb zeiden ze dat dit geen probleem was zolang ze gewoon goed eet en drinkt.

2 jaar geleden

Reactie op Nicole88

Mijn dochter van 21ste die weegt 8.6 kilo en is 78 cm dus ook lang en dun. ...
Mijn zoontje is ongeveer hetzelfde als jouw dochter en ik herken je broekjesdrama helemaal😅😅 Hier is het merk Feetje een van de favorieten en past het beste...... Hier is de broeksband vaak war smaller namelijk en geheel elastisch. Wellicht geldt dat voor de dames ook😅

Reactie op LG1993

Mijn zoontje is ongeveer hetzelfde als jouw dochter en ik herken je broekje ...
Zelfde probleem haha ! Feetje is indd fijn en bij ons name it en wibra past ie soms ook goed !

2 jaar geleden

71 cm en weegt 8.6

2 jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 1 jaar, 75 cm en 9775 gram

2 jaar geleden

Zoontje van 1 jaar (2-4) en is 78 cm & 11 kg

2 jaar geleden

Onze meid woog met 8 maanden 7,3 kilo en 69.8 cm. Nu 4 maanden later woog ze 7,8 kilo en en 70.3 cm. Ze is dus te weinig gegroeid.

2 jaar geleden

Dochter woog op haar 1e verjaardag 7.8 kg en was 72.8 cm dus ze is ook een fijntje

2 jaar geleden

Lengte met 1 jaar: 76,5 CM Gewicht met 1 jaar: 10,8 KG

2 jaar geleden

Meisje (28/4) 69cm en 8,0 kg Altijd al klein geweest maar dat heeft ze van beide ouders.

één jaar geleden

2,5 jaar oud en eindelijk 11 kilo. Zij eet mega goed, lust alles, slaapt perfect en beweegt veel. Ik maak mij niet druk om die -2 curve 😂😜✊🏼

één jaar geleden

Reactie op dannahx

2,5 jaar oud en eindelijk 11 kilo. Zij eet mega goed, lust alles, slaapt pe ...
Oh wauw, die van ons ook 2,5 jaar en weegt 11,5 kg. Ook niet zo zwaar dus. Bij ons gaat het eten met ups en downs. Ik maak mij niet zo zeer druk maar probeer er ook geen strijd van te maken aan tafel. ...