12 Reacties

één jaar geleden

Die van mij krijgt sochtends 2 en op de opvang smiddags soms wel 3! Ik denk dat ze nemen waar ze behoefte aan hebben :)

één jaar geleden

Hier nooit zoet op de boterham. Alleen kaas, smeerkaas, alle soorten vlees en paté.

één jaar geleden

Smorgens 2 boterhammen en smiddags ook

één jaar geleden

Vegan smeerleverworst en hummus doen het hier ook erg goed op brood!

één jaar geleden

Hier eet ze met moeite 1 boterham en soms eet ze het niet eens helemaal op.. in de middag gaat er ook met moeite 1 boterham. Soms maak ik pannekoeken/pancakes ipv boterhammen, gaat er beter in 😊

één jaar geleden

Hier smorgens 1 boterham. Eigenlijk altijd met light zuivelspread. Smiddags 2 boterhammen met verschillend beleg. Wat vaak voorkomt: pindakaas, notenpasta, hummus met minder zout, kipfilet, ei, spreads van De Kleine Keuken etc.

één jaar geleden

Hier meestal maar 1-2 boterhammen per dag. Wel vaak nog soep of rauwkost/fruit erbij.

één jaar geleden

Mijn zoontje eet echt veel boterhammen Ik denk dat hij heel brood zak op krijgt

één jaar geleden

Hier ‘s ochtends 2 boterhammen en ‘s middags 2 boterhammen. Beleg vaak jam, stroop, kaas, ei of avocado.

één jaar geleden

Mijn dochter eet 's ochtends ook 2 broodjes, en s'middags op de opvang weer 2 of soms 2,5. Ze krijgt altijd een broodje met zoet en een met hartig.

één jaar geleden

Ik vind het niet veel, zoon is nu in fase dat hij alleen het broodbeleg eet en dan wil hij wel graag tig 'broodjes' eten. Nogal wiedes, alleen broodbeleg vult natuurlijk niet echt.

één jaar geleden

Hier eet m'n dochter smorgens 1 a 2 broodjes (zonder korst die kluift ze heel deskundig af) en smiddags ook 1 a 2 broodjes. Soms eet ze dan 4 op een dag en soms net aan 2. Ze is stapelgek op pindakaas dus dat eet ze er geregeld op, of kaas of worst waarbij eerst het beleg op gaat en dan pas met moeite het brood, soms nog eens jam maar dat is maar weinig.